پایان همکاری Yelp و Google Maps در بروزرسانی بعدی!

رسانه کلیک - به نظر می رسد که اپلیکیشن Google Maps در آینده نزدیک بروزرسانی جدیدی را دریافت می کند و به این ترتیب، همکاری گوگل با Yelp و Foursquare به انتها می رسد.

پایان همکاری Yelp و Google Maps در بروزرسانی بعدی!

غول دنیای جستجوگرها مدتی است که به دنبال افزودن قابلیت های جدید به اپلیکیشن های خود است و به این ترتیب می خواهد وابستگی به شرکت های دیگر را تا حد امکان پایین بیاورد. حرف و حدیث های تازه ای مبنی بر قطع همکاری گوگل با شرکت هایی نظیر Yelp و Foursquare و پربارتر شدن اپلیکیشن Google Maps به گوش می رسد.

به تازگی در تب Explore اپلیکیشن گوگل مپز بر اساس موقعیت زمانی، رستوران و کسب و کارهای اطراف به کاربر نشان داده می شود. در بروزرسانی جدید Google Maps که در آینده نزدیک ارائه می شود، شاهد مطالب مرتبط با موقعیت مکانی خواهیم بود که از جمله آنها می توان به 10 رستوران برتر اشاره کرد. بد نیست بدانید که در حال حاضر این اطلاعات از Yelp و Foursquare گرفته می شود.

اما یکی از تفاوت های اساسی بروزرسانی اپلیکیشن Google Maps با سرویس هایی نظیر Yelp را می توان نحوه ارائه اطلاعات دانست؛ چرا که گوگل کلیه دیتای ثبت شده توسط کاربر یا مکان های استفاده شده را در حافظه خود ثبت و ضبط می کند و به این ترتیب، اطلاعات دقیق تری در اختیار می گذارد. به عنوان مثال زمانی که شما به رستوران های مختلف می روید، میزان رضایت شما و غذاهای میل شده را مورد بررسی قرار می دهد و در صورت نیاز، پیشنهادهایی مبنی بر سلایق شما را ارائه می کند.

در نهایت باید بگوییم که گوگل قصد دارد تا برای برنامه ریزی های گروهی نیز قابلیتی را اضافه کند که کاربران به وسیله آن، قادر خواهند بود تا لیست موارد مورد نیاز خود را در اپلیکیشن وارد کرده و سایر دوستان وی نیز می توانند آیتم های اضافه شده را مشاهده و در صورت نیاز، آنها را ویرایش کنند.

با قابلیت های اشاره شده ظاهرا اپلیکیشن Google Maps قصد دارد تا با تمام قدرت به جنگ سایر رقبا رفته و اپلیکیشن های مرتبط را نیز از سر راه خود بردارد.

ارسال نظر