سرویس موزیک گوگل پیش از معرفی به نمایش در آمد

رسانه کلیک - سرویس موزیک گوگل را می توان یک رقیب قابل اعتماد برای اسپاتیفای یا اپل موزیک به حساب آورد. اما غول دنیای جستجوگرها توجه آنچنان زیادی به آن ندارد.

سرویس موزیک گوگل پیش از معرفی به نمایش در آمد

گوگل از زمان های قدیم ارتباط تنگاتنگ و پیچیده ای با موزیک داشته است. سرویس موسیقی گوگل را می توان یکی از رقبای اسپاتیفای و اپل موزیک به حساب آورد، اما متأسفانه اهالی سیلیکون ولی آنچنان که باید و شاید روی آن تمرکز نکرده اند و نتوانسته اند تا انتظارات کاربران را برآورده کنند. از طرف دیگر، یوتیوب نیز دست به کار شد و سرویس موزیک اختصاصی خود را راه اندازی کرد که رابط کاربری آن به اپلیکیشن های قدیمی شباهت دارد.

بر اساس اخبار جدید، ظاهرا گوگل قصد دارد تا سرویس ویدئویی و موزیک یوتیوب را با یکدیگر همگام سازی کرده و آنها را در قالب یک اپلیکیشن با نام YouTube Remix عرضه کند. از طرف دیگر رابط کاربری سرویس موزیک گوگل در حال تغییرات بنیادی است که می توان آن را با ظاهر جدید اپلیکیشن یوتیوب رمیکس یکی دانست.

اسکرین شات رابط کاربری سرویس موزیک گوگل به تازگی توسط یکی از کاربران وبسایت ردیت منتشر شده و مسئولان یوتیوب در مصاحبه ای با وب سایت The Verge از واقعی بودن آن خبر داده اند. شخص یاد شده در این باره گفت:

ما همواره سعی داریم تا سرویس یوتیوب موزیک را با تغییرات جدیدی روبرو کرده و بهترین تجربه کاربری را در اختیار افراد استفاده کننده بگذاریم. ما بسیار خوشحالیم تا رابط کاربری جدید در آینده نزدیک روی سرویس موزیک گوگل اعمال شده و بازخورد آن را شاهد باشیم.

سرویس موزیک گوگل

به نظر نمی رسد که گوگل قصد داشته باشد تا سرویس موزیک خود و اپلیکیشن موزیک یوتیوب را با یکدیگر ادغام کند. دسامبر سال گذشته، بلومبرگ گزارش داد که پروژه یوتیوب رمیکس در حال توسعه است و چندی بعد نیز یکی از مسئولان یوتیوب این موضوع را تأیید کرد. وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که این سرویس، از سرورهای گوگل پلی موزیک بهره می برد. وب سایت Droid Life در این باره خبر داد که اپلیکیشن یوتیوب رمیکس تا اواخر سال جاری ارائه می شود و سپس سرویس گوگل پلی موزیک متوقف شده و تمام کاربران به سرویس جدید نقل مکان می کنند، اما مسئولان یوتیوب در این باره چنین گفتند:

مطمئنا هیچ تغییری برای کاربران رخ نمی دهد و ما تمام اطلاعات لازم در مورد تغییرات را به آنها اعلام می کنیم.

ارسال نظر