اپلیکیشن Google News با پشتیبانی از هوش مصنوعی برای آی او اس عرضه شد

رسانه کلیک - نسخه باز طراحی شده اپلیکیشن Google News که در کنفرانس Google I/O 2018 به نمایش در آمد، به تازگی برای آی او اس و اندروید ارائه شده است.

اپلیکیشن Google News با پشتیبانی از هوش مصنوعی برای آی او اس عرضه شد

در کنفرانس Google I/O 2018 که چندی پیش برگزار شد، نسخه باز طراحی شده اپلیکیشن Google News به حاضر داخل سالن نمایش داده شد. حالا امروز گوگل این اپلیکیشن را برای آی او اس و اندروید عرضه کرده که قرار است جایگزین Google Play Newsstand شود.

ایده تولید اپلیکیشن Google News از ایجاد محلی امن و راحت برای خوانندگان اخبار و توسعه رابط کاربری مناسب تمامی افراد جامعه شکل گرفت. هوش مصنوعی این اپلیکیشن به مرور تمام اطلاعات مورد نیاز را از شما دریافت کرده و به این ترتیب، موارد دلخواه و آیتم هایی که بیشتر به آنها علاقمند هستید را در اختیار شما می گذارد.

با باز کردن اپلیکیشن Google News وارد تب For You می شوید و پنج خبر محبوب و مورد علاقه خود را به این ترتیب مشاهده خواهید کرد. در ادامه نیز موارد پیشنهادی به نمایش درمی آید.

اپلیکیشن Google News

تب بعدی که Headlines نام دارد، به صورت تخصصی تر به نمایش اخبار می پردازد و کلیه عناوین خبری شامل تجارت، تکنولوژی، سرگرمی، علمی، ورزشی و سلامت را در بر می گیرد. با ضربه زدن روی هر خبر، می توانید نمایش کامل آن به همراه فایل های ویدئویی، توییت ها و موارد این چنینی را مشاهده کنید.

در قسمت Favorites می توانید خبرهای دلخواه خود را بخوانید، بدون آنکه هوش مصنوعی گوگل اندکی در آن دخالت داشته باشد. به این ترتیب موارد دلخواه خود را علامت زده و در موعد مقرر، آنها را با دقت می خوانید.

به عنوان آخرین بخش به سراغ Newsstand می رویم. همان طور که از نامش پیداست، با یک دکه روزنامه روبرو هستیم و گوگل در نظر دارد تا حدود 10 هزار مجله مختلف را به این قسمت اضافه کرده و شما می توانید با زدن آیکون ستاره، عضو آنها شوید.

در آینده نزدیک قابلیت Subscribe with Google نیز به این اپلیکیشن اضافه می شود که به تولید کنندگان محتوا کمک می کند تا قادر به راه اندازی سیستم اشتراک کاربران باشند و افراد مختلف می توانند با پرداخت هزینه، به محتوای مجلات یا روزنامه ها دسترسی داشته باشند. این ویژگی از طریق اکانت گوگل و درگاه های پرداخت متصل به آن انجام می شود. به این ترتیب محتوای خریداری شده روی تمامی دستگاه ها با اکانت کاربر در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر