گوگل وان به عنوان سرویس ذخیره ابری ارزان معرفی شد

رسانه کلیک - گوگل یکی از شرکت های فعال در زمینه ذخیره سازی ابری است. به تازگی سرویس گوگل وان با قیمتی پایین تر در مقایسه با سرویس های دیگر معرفی شده است.

گوگل وان به عنوان سرویس ذخیره ابری ارزان معرفی شد

گوگل به تازگی از سرویس ابری جدید خود رونمایی کرده است. گوگل وان برای ذخیره سازی فایل هایی با حجم بالا همانند ویدیوهای 4K توسعه یافته است. این سرویس در مقایسه با سرویس های دیگر گوگل از قیمت پایین تری برخوردار است و از پشتیبانی 24 ساعته بهره می برد. کاربران می توانند از طریق تماس تلفنی، چت و ایمیل پشتیبانی دریافت کنند.

در حال حاضر تمامی حساب های گوگل دارای 15 گیگابایت حافظه ابری رایگان هستند. کاربران اگر خواهان فضای ذخیره سازی بیشتری باشند می توانند با پرداخت هزینه بیشتر به سرویس های مختلف دسترسی پیدا کنند. کاربران با پرداخت ماهانه 1.99 دلار می توانند به 100 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دسترسی داشته باشند.

گوگل پیشنهادهای دیگری نیز برای کاربران در نظر گرفته است. افراد می توانند با پرداخت مبلغ 2.99 دلار به صورت ماهانه به 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی دسترسی پیدا کنند. گوگل سرویس 1 ترابایتی خود را حذف کرده و سرویس 2 ترابایتی را با قیمت یکسان جایگزین آن کرده است.

سرویس های 10، 20 و 30 ترابایتی بدون تغییر قیمت در اختیار کاربران قرار می گیرد. کاربران برای این سرویس ها باید به ترتیب به صورت ماهانه 99.99، 199.99 و 299.99 دلار هزینه پرداخت کنند.

قیمت های جدید می تواند کاربران بیشتری را جذب سرویس های ابری کند. علاوه بر هزینه های کمتر، پشتیبانی 24 ساعته نیز امکان ویژه دیگری است که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

کاربرانی که در حال حاضر برای سرویس های گوگل درایو هزینه پرداخت کرده اند در ماه های آینده به صورت اتوماتیک به گوگل وان تغییر سرویس می دهند. این تغییر ابتدا در ایالات متحده آمریکا صورت خواهد گرفت. گوگل قبل از تغییر سرویس کاربران برای آن ها ایمیل ارسال خواهد کرد.

ارسال نظر