اپلیکیشن Google Photos از تصاویر شما داستان های عاشقانه می سازد!

رسانه کلیک - اپلیکیشن Google Photos از قابلیت های زیادی بهره می برد که یکی از آنها امکان ساخت داستان های عاشقانه از تصاویر داخل گالری است.

اپلیکیشن Google Photos از تصاویر شما داستان های عاشقانه می سازد!

ممکن است شما از آن دسته افرادی باشید که با اپلیکیشن Google Photos زیاد سر و کار دارید، اما شاید از قابلیت ساخت ویدئوهای جذاب آن تا به حال استفاده نکرده باشید. زمانی که تعداد زیادی تصویر را انتخاب می کنید، این اپلیکیشن می تواند فیلم های جالبی را برای شما طراحی و تولید کند. یکی از تم های هیجان انگیزی که برای این کار در نظر گرفته شده، Love Story یا داستان عاشقانه است.

گوگل پیش تر عنوان هایی مانند روز ولنتاین ، روز مادر و روز پدر را در این قسمت اضافه کرده بود. آیتم جدیدی که با نام داستان های عاشقانه به این قسمت اضافه شده، تا حد زیادی به تم ولنتاین شباهت دارد. افرادی که این ویژگی را تست کرده اند، به عنوان تجربه خود به این موضوع اشاره کرده اند که برخی مواقع مشکلاتی بر سر راه ساخت آن به وجود می آید.

مطمئنا هوش مصنوعی گوگل در این زمینه کمک شایان توجهی خواهد کرد و این موضوع نیز به مرور زمان بهبود پیدا می کند. اگر مایل به استفاده از این ویژگی هستید، وارد تب Assistant از اپلیکیشن Google Photos شده، گزینه ساخت فیلم را انتخاب و به عنوان آخرین گزینه، روی Love Story ضربه بزنید.

[lightgallery images="175564,175565,175566"]

ارسال نظر