اپلیکیشن Datally گوگل با قابلیت های جذاب بروزرسانی شد

رسانه کلیک - اپلیکیشن Datally گوگل با بیش از 10 میلیون دانلود، به عنوان یکی از کاربردی ترین برنامه های موبایل در نسخه جدید، با ویژگی های جالبی در اختیار افراد قرار گرفته است.

اپلیکیشن Datally گوگل با قابلیت های جذاب بروزرسانی شد

در دنیایی که اکثر کاربران از فضاهای ابری استفاده می کنند، مدیریت چنین قسمت هایی از اهمیت بالایی برخوردار است. البته برخی افراد ترجیح می دهند تا از فضای ابری استفاده نکنند و برای نگهداری فایل ها به حافظه داخلی گوشی خود پناه می برند. اپلیکیشن Datally گوگل به عنوان یک مورد فوق العاده کاربردی در این زمینه به حساب می آید و در بروزرسانی جدید خود، قابلیت های نوینی را به همراه دارد.

اپلیکیشن Datally گوگل به کاربران اجازه می دهد تا از نحوه استفاده از فضای دستگاه خود به بهترین شکل ممکن اطلاع پیدا کنند و گوگل معتقد است که به وسیله این اپلیکیشن، کاربران قادر خواهند بود تا حدود 30 درصد در فضای هارد گوشی خود صرفه جویی به عمل آورند. همچنین در صورتی که از این اپلیکیشن استفاده نکنید، نوتیفیکیشن هایی برای شما ارسال شده و در مورد پر شدن فضای گوشی تذکر داده می شود.

در بروزرسانی جدید اپلیکیشن Datally گوگل شاهد چهار ویژگی جدید هستیم که به آنها می پردازیم:

  • امکان شناسایی و اپلیکیشن های بلامصرف که فضای زیادی را اشغال کرده اند.
  • امکان مشخص نمودن حجمی مشخص به منظور مصرف روزانه.
  • امکان تخصیص رمز عبور و محدود کردن حجم، زمانی که گوشی را در اختیار شخص دیگری قرار می دهید.
  • بهبود در زمینه شناسایی مودم های وای فای و امکان شناسایی کانکشن های هات اسپات که در اطراف شما قرار گرفته اند.

مطمئنا این قابلیت ها در اپلیکیشن های مختلفی یاد می شوند، اما تصمیم گوگل برای جمع آوری آنها کنار یکدیگر و ارائه در قالب یک اپلیکیشن، تصمیم شگفت انگیز و جالبی به نظر می رسد.

نظر شما در مورد اپلیکیشن Datally گوگل و اضافه شدن قابلیت های ذکر شده چیست؟

ارسال نظر