یوتیوب موزیک در آینده نزدیک به قابلیت های جدیدی مجهز می شود

رسانه کلیک - گوگل در زمینه استریم موسیقی سرویس های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت در آینده ویژگی های جدیدی را به یوتیوب موزیک اضافه می کند.

یوتیوب موزیک در آینده نزدیک به قابلیت های جدیدی مجهز می شود

یوتیوب موزیک راه طولانی در پیش دارد. در صورتی که گوگل بخواهد با استفاده از این سرویس با سرویس های محبوب موجود در بازار مانند اسپاتیفای ، اپل موزیک و حتی گوگل پلی موزیک به رقابت بپردازد، باید بهبودهایی را در این سرویس ایجاد کند. رقابت بالا در این بخش از بازار باعث می شود گوگل قابلیت های جدیدی را به این سرویس اضافه کند.

به نظر می رسد گوگل تصمیم گرفته با سرعت بیشتری یوتیوب موزیک را بهبود دهد. این غول جستجوی اینترنتی قصد دارد با ارائه بروزرسانی های متعدد قابلیت های جدیدی را به سرویس خود اضافه کند.

به تازگی گزارشی از سوی AndroidCentral منتشر شده که در آن به قابلیت های جدید این سرویس در بروزرسانی های آینده اشاره شده است. بر اساس اعلام گوگل در هفته های آینده قابلیت های زیر به یوتیوب موزیک اضافه می شود:

  • بهبود کیفیت صوتی و امکان انتخاب کیفیت موزیک برای دانلود و پخش آنلاین
  • پشتیبانی از Sonos
  • پشتیبانی از اندروید Auto
  • پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در سیستم عامل اندورید
  • قابلیت های بیشتر برای پلی‌لیست کاربران

در حالی که در این گزارش به 5 قابلیت جدید اشاره شده است، هم اکنون تنها یکی از این موارد در اختیار کاربران قرار گرفته است. گوگل در حال حاضر تنها قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه خارجی در سیستم عامل اندروید را برای کاربران این سرویس عرضه کرده است.

گوگل اعلام کرده قابلیت های دیگر یوتیوب موزیک در آینده نزدیک در اختیار کاربران این سرویس قرار می گیرد. علاوه بر این تغییرات، گوگل به این موضوع اشاره می کند که کاربران یوتیوب موزیک می توانند موسیقی های مورد علاقه خود را از گوگل پلی موزیک به این سرویس منتقل کنند.

ارسال نظر