روش ترک گروه واتساپ به طور مخفیانه و بدون اطلاع سایر اعضا

هیچ راهی برای ترک گروه واتساپ بدون اطلاع دیگران وجود ندارد زیرا به محض اینکه یک گروه را ترک می کنید، واتساپ فوراً از طریق یک اعلان به همه افراد گروه اطلاع می دهد که شما چت گروهی را ترک کرده اید. اما روشی برای ترک گروه واتساپی بدون اطلاع سایر اعضا یا اصطلاحاً ترک مخفیانه گروه واتساپ وجود دارد که در ادامه به ان می پردازیم.

روش ترک گروه واتساپ به طور مخفیانه و بدون اطلاع سایر اعضا

چطور مخفیانه گروه واتساپ را ترک کنیم؟

واتساپ تمایل دارد اعضای گروه بدانند که هر فرد در یک گروه چه زمانی آن را ترک کرده است. اگر این اعلان وجود نداشت که به همه هشدار دهد، ممکن است مردم فکر کنند که شما واتس اپ را حذف کرده اید یا ممکن است اشکالی وجود داشته باشد. بنابراین واتساپ دوست دارد به همه به طور مشخص بفهمد که شما یک گروه را ترک کرده اید.

اگرچه نمی‌توانید بی‌صدا آن را ترک کنید، اما ترفندی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید که به اندازه ترک کردن بی سر و صدای گروه مؤثر هستند.

برای خروج از گروه بدون اینکه بقیه گروه اعلان دریافت کنند، باید به یک ویژگی در تنظیمات واتساپ دسترسی داشته باشید. روشن کردن این گزینه به شما این امکان را می دهد که گروه واتس اپ را بدون هیچ اعلانی ترک کنید. باید گزینه غیرفعال کردن اعلان‌های گروهی را در تنظیمات فعال کنید.

1. به تنظیمات بروید

2. روی گزینه WhatsApp در پایین ضربه بزنید

3. بر روی Notifications کلیک کنید

4. «Group Notifications» را در زیر گزینه Alerts خاموش کنید

ارسال نظر