آموزش ایجاد شورتکات(میانبر) موقعیت مکانی افراد در گوگل مپز

Google Maps به شما امکان می‌دهد موقعیت مکانی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید و اگر آنها به شما اجازه دادند، موقعیت مکانی آنها را مشاهده کنید. برای افرادی که مرتباً آنها را چک می کنید، می توانید یک میانبر صفحه اصلی مفید در دستگاه های اندروید ایجاد کنید.

آموزش ایجاد شورتکات(میانبر) موقعیت مکانی افراد در گوگل مپز

آموزش ایجاد شورتکات(میانبر) موقعیت مکانی افراد در گوگل مپز

ویژگی‌های اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در Google Maps مشابه ویژگی Find My اپل است. می توانید مکان خود را برای مدت زمان مشخص یا به طور نامحدود به اشتراک بگذارید. وقتی دیگران موقعیت مکانی خود را با شما به اشتراک می گذارند، درست روی نقشه ظاهر می شوند. ما می توانیم میانبری ایجاد کنیم که شما را مستقیماً به مکان آنها می برد.

ابتدا Google Maps را در دستگاه اندرویدی خود باز کنید و روی نماد نمایه در نوار جستجو ضربه بزنید.

"اشتراک گذاری موقعیت مکانی" را از منو انتخاب کنید.

"اشتراک گذاری موقعیت مکانی" را انتخاب کنید.

لیستی از افرادی که مکان خود را با شما به اشتراک می گذارند در پایین صفحه ظاهر می شود. شخصی را که می خواهید میانبر برای او ایجاد کنید انتخاب کنید.

یک نفر را انتخاب کنید.

اکنون روی نماد منوی سه نقطه از کارت اطلاعات آنها ضربه بزنید و "Add to Home Screen" را انتخاب کنید.

"افزودن به صفحه اصلی" را انتخاب کنید.

یک پاپ آپ با میانبر ظاهر می شود. می‌توانید روی نماد میانبر ضربه بزنید و نگه دارید تا خودتان آن را به صفحه اصلی بکشید، یا «افزودن خودکار» را انتخاب کنید تا میانبر در صفحه اصلی برای شما قرار گیرد.

میانبر را قرار دهید.

با میانبر موجود در صفحه اصلی خود، می توانید روی آن ضربه بزنید تا Google Maps به مکان فعلی آن باز شود.

میانبر را راه اندازی کنید.

این یک صرفه جویی در زمان خوب برای آن دسته از افرادی است که در زندگی شما ممکن است لازم باشد مرتباً آنها را چک کنید. Google Maps دارای چند ویژگی مفید است که به مردم اجازه می دهد بدانند شما کجا هستید.

ارسال نظر