نحوه بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام با عکس پروفایل

اگر اکانت اینستاگرام شما هک شده و به آن دسترسی ندارید و یا رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده اید، ما به شما نحوه بازگردانی اکانت اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل و شماره تلفن و تنها با ارسال عکسی از خود برای تیم پشتیبانی اینستاگرام، خواهیم آموخت.  

نحوه بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام با عکس پروفایل

نحوه بازگردانی اکانت هک شده اینستاگرام با عکس پروفایل

1.برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود بدون ایمیل یا شماره تلفن، ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و بر روی فراموشی رمز عبور کلیک کنید.

2.در صفحه «مشکل ورود به سیستم»، «نام کاربری» خود را وارد کرده و روی «به کمک بیشتری نیاز دارید؟» کلیک کنید.

3.پس از آن، در صفحه بعد، شماره تلفن یا آدرس ایمیل پیوند شده خود را وارد کرده و روی "I can't access to this email or phone" کلیک کنید.

4.اکنون در صفحه درخواست پشتیبانی، ابتدا آدرس ایمیل فعال خود را وارد کنید و سپس گزینه های مناسب برای سوالات پرسیده شده در آخرین سوال را انتخاب کنید، مشکلی که هنگام ورود به حساب کاربری خود با آن مواجه هستید را شرح دهید و روی > ارسال کلیک کنید.

5.پس از مدتی، یک ایمیل از "پشتیبانی اینستاگرام" دریافت خواهید کرد. جایی که ابتدا یک کد برای شما ارسال می‌کنند و از شما می‌خواهند روی عکسی کلیک کنید که پلاکاردی را در دست دارد که در آن کد، نام کاربری و نام کامل شما نوشته شده است.

6.پس از آن، یک ایمیل دوم دریافت خواهید کرد که در آن پیوند بازیابی حساب خود و تنظیم مجدد رمز عبور را دریافت خواهید کرد. دستورالعمل ها را دنبال کنید و همانطور که آنها می خواهند انجام دهید و حساب شما بازیابی می شود.

ارسال نظر