نحوه حذف پس زمینه عکس در iOS 16

یکی از بهترین جنبه‌های ویژگی جدید حذف پس‌زمینه عکس در iOS 16، ادغام عمیق و یکپارچه آن با سیستم عامل است. پس شما می‌توانید در هر جای این سیستم عامل که عکسی باشد از مرورگر سافاری گرفته تا برنامه Photos یا Files این کار را بکنید.

نحوه حذف پس زمینه عکس در iOS 16

نحوه حذف پس زمینه عکس در iOS 16

بهتر است عکسی انتخاب کنید که در آن فرد یا چیزی کمی از پس زمینه متمایز باشد، بعد معجزه iOS را می‌بینید. به سادگی هر چه تمام‌تر نوک انگشت را روی سوژه بگذارید و فشار بدهید و نگه دارید تا سوژه جدا شود. انگار که با ابزارهای انتخاب فتوشاپ، دور سوژه را چیده باشید.

بعد با همان انگشت می‌توانید سوژه بریده شده را تکان بدهید. انگشت خود را رها نکنید. با انگشت دیگر شما باید کاری که می‌خواهید با عکس کراپ شده انجام بدهید، انجام بدهید. مثلا برنامه تلگرام و واتس آپ را باز کنید و سوژه را داخل آن بیندازید تا برای کسی ارسال شود یا به سادگی سوژه را داخل همان برنامه Photos برای خودتان ذخیره کنید.

چون سوژه دیگر از پس زمینه جدا شده، جان می‌دهد برای ساختن استیکر یا میم اینترنتی. شما می‌توانید در مرحله بعدی متن مورد نظر را در کنار آن بنویسید یا عکسی را در کنار آن پیست کنید و انواع بازیگوشی‌های دیگر.

همچنین این کار برای ساختن انواع کاغذدیواری‌های گوشی هم فوق العاده مناسب است و می‌توانید از عکس‌های مناسب سوژه مورد نظر را بچینید و از پس زمینه جدا کنید و به عنوان کاغذدیواری استفاده کنید.

در واقع، این ویژگی حتی مستقیماً از طریق نتایج Google Images در سافاری کار می‌کند. یعنی می‌توانید چیزی را جستجو کنید، سپس سوژه را از روی تصویر بردارید و از آن در جای دیگری استفاده کنید.

بعد خواندن متن در صورتی که آی‌فون یا آی‌پد خودتان را به iOS 16 ارتقا داده باشید، خودتان امتحان کنید، هم سرگرم شوید و هم قابلیت‌های عملی آن را بسنجید.

ارسال نظر