آموزش قرار دادن والپیپر زنده در پس زمینه ویندوز 11

استفاده از والپیپرهای زنده در گوشی های هوشمند کاربران را به این نوع پس زمینه ها عادت داده است. اگر از ویندوز 11 استفاده می کنید احتمالاً با این مشکل مواجه شده اید که خبری از تنظیم والپیرپ زنده در آن نیست؛ اما نگران نباشید در ادامه آموزش قرار دادن والپیپر زنده در پس زمینه ویندوز 11 را با هم مرور می کنیم.

آموزش قرار دادن والپیپر زنده در پس زمینه ویندوز 11

آموزش قرار دادن والپیپر زنده در پس زمینه ویندوز 11

دانلود برنامه "Lively Wallpaper" از مایکروسافت استور
شما می‌توانید یک والپیپر زنده را در دسکتاپ ویندوز ۱۱ خود تنظیم کنید، اما برای انجام این کار، باید از یک برنامه شخص ثالث استفاده کنید.

هشدار: برنامه‌های زیادی وجود دارند که ادعا می‌کنند این کار را انجام می‌دهند، اما در زمان دانلود برنامه‌های شخص ثالث لازم است دقت کافی را داشته باشید. بسیاری از این برنامه‌ها ممکن است حاوی ویروس‌هایی باشند که رایانه شما را آلوده می‌کنند.

برنامه پیشنهادی ما "Lively Wallpaper"، یک برنامه رایگان و منبع باز است. می‌توانید Lively Wallpaper را از مایکروسافت استور دانلود کنید. برای دریافت این برنامه، روی نماد جستجوی ویندوز در نوار وظیفه کلیک کنید، عبارت "Microsoft Store" را در کادر جستجو تایپ کنید و سپس Microsoft Store را از نتایج جستجو انتخاب کنید.

در مایکروسافت استور، عبارت "Lively Wallpaper" را در نوار جستجو تایپ کرده و سپس برنامه Lively Wallpaper را از نتایج جستجو انتخاب کنید.

در مرحله بعد، اطلاعاتی در مورد برنامه خواهید دید. روی گزینه "دریافت (Get)" در سمت راست این اطلاعات کلیک کنید.

پس از انتخاب، Lively Wallpaper شروع به دانلود می‌کند. پس از نصب، می‌توانید آن را با استفاده از جستجوی ویندوز، پیدا کنید.

روی Lively Wallpaper از نتایج جستجو کلیک کنید تا برنامه اجرا شود.

نحوه انتخاب تصویر زمینه زنده از کتابخانه برنامه Lively Wallpaper

Lively Wallpaper دارای چندین والپیپر زنده است که می‌توانید از بین آنها، یکی را انتخاب کنید. برای استفاده، به‌سادگی برنامه را باز کنید و فایل موردنظر خود را از کتابخانه انتخاب کنید. در این مثال، ما Parallax.js را انتخاب می‌کنیم.

تمام. تصویر زمینه زنده شما اکنون تنظیم شده است.

انتخاب یک ویدیوی سفارشی، ویدیوی یوتیوب یا حتی یک گیف (GIF) به عنوان تصویر زمینه

اگر والپیپر مورد علاقه خود را از کتابخانه Lively Wallpaper پیدا نکردید، می‌توانید تصویر زمینه خود را با استفاده از یک ویدیو یا گیف (GIF) در رایانه شخصی خود یا حتی با استفاده از یک ویدیوی یوتیوب تنظیم کنید.


برای شروع، برنامه را باز کرده و روی نماد پلاس (+) در قسمت سمت چپ کلیک کنید.


در صفحه بعدی، اگر می‌خواهید یک ویدیو یا گیف از رایانه شخصی خود انتخاب کنید، روی "Browse" در قسمت Select File کلیک کنید.

فایل اکسپلورر باز خواهد شد. ویدیو یا گیف موردنظر خود را پیدا کنید، آن را انتخاب کرده و سپس روی "Open" کلیک کنید.


یا اگر می‌خواهید از یک ویدیوی یوتیوب استفاده کنید، آدرس ویدیوی یوتیوب خود را در کادر متنی "Enter URL" وارد کنید و سپس روی دکمه فلش سمت راست کلیک کنید.


چه یک ویدیوی شخصی، گیف یا یک ویدیوی یوتیوب را انتخاب کرده باشید، آن فایل در کتابخانه برنامه ظاهر می‌شود. روی دکمه Library (آیکون سه کتاب) در قسمت سمت چپ کلیک کنید و سپس ویدیو یا گیف آپلود‌شده جدید را انتخاب کنید.


پس از انتخاب، فایل جدید به عنوان والپیپر دسکتاپ شما ظاهر می‌شود.

نحوه بستن برنامه Lively Wallpaper
اگر تصمیم دارید استفاده از تصویر زمینه زنده را که با استفاده از Lively Wallpaper تنظیم کرده‌اید متوقف کنید، برنامه را باز کنید و سپس روی نماد کنترل پنل (مانیتور) در گوشه سمت راست بالای پنجره کلیک کنید.


در کنترل پنل برنامه، روی "Close Wallpapers" در گوشه سمت راست پایین پنجره کلیک کنید.

برنامه Lively Wallpaper بسته خواهد شد.

ارسال نظر