نکات مهم در مورد هک اکانت واتساپ

این روزها شمار افرادی که به پلیس فتا مراجعه کرده و از هک اکانت واتساپ خود گفته اند رو به افزایش است. در ادامه به نکات مهم در مورد اکانت واتساپ هک شده را مرور می کنیم.

نکات مهم در مورد هک اکانت واتساپ

[saswp_tiny_multiple_faq headline-0="h2" question-0="آیا هکر می تواند پیام های قبلی من در واتساپ را ببیند؟" answer-0="خیر. طبق قوانین واتساپ، همه پیام ها در دستگاه شما ذخیره می شوند و نه در سرویس ابری. حتی اگر پیام‌ها در دستگاه شما ذخیره شوند نیز با رمزگذاری محافظت می‌شوند. اگر شخصی به طور غیرقانونی به حساب شما دسترسی پیدا کند، هیچ یک از مکالمات قبلی شما را نخواهد دید." image-0="" headline-1="h2" question-1="چگونه بفهمیم اکانت واستاپ هک شده است؟" answer-1="" image-1="" count="2" html="true"]

ابتدا بررسی کنید که آیا عمر باتری شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته یا خیر. اگر چنین است، این ممکن است یک نشانه باشد.

ببینید آیا حجم داده اینترنت مصرف شده توسط تلفن شما بدون دلیل افزایش یافته است یا خیر. اگر چنین است، این احتمال وجود دارد که شما هک شده باشید.

همانطور که احتمالا قبلاً می دانید، دمای تلفن شما در صورت فشار زیاد افزایش می یابد. با این حال، اگر حداقل در حال حاضر از برنامه‌های بزرگ و پرمنابع استفاده نمی‌کنید و گوشی شما اگر گوشی شما داغ می شود نیز یکی از نشانه های وجود بدافزار در آن است.

اگر اکانت واتس اپ من هک شود چه کار دیگری می توانم انجام دهم؟

علاوه بر اطلاع دوستان و خانواده از هک شدن و لاگین ماندن در واتس اپ هنگام دریافت کدهای فعال سازی، ایده خوبی است که واتس اپ وب را غیرفعال کنید.

گزینه ای با عنوان "Log out of all computers" وجود دارد که باید از آن استفاده کنید. این ویژگی فهرستی از دستگاه‌هایی دارد که آخرین بار از آن‌ها در حساب کاربری خود استفاده کرده‌اید نشان می دهد تا گزینه مظنون را شناسایی کنید. تنها مشکل این روش این است که بر اساس سروری که به آن متصل هستید دریافت می شود و VPN ها نیز اطلاعات مکان اشتباهی را ارسال می کنند. صرف نظر از این، جزئیات موقعیت مکانی می تواند نشانه ای مطمئن از وجود یک کاربر غیرمجاز در حساب شما باشد، عمدتاً زمانی که بر اساس آنچه دستگاه شما در راه اطلاعات ارسال می کند، تأیید می کنید که کجا وارد شده اید.

قفل های برنامه یک سپر امنیتی دیگر هستند که به شما کمک می کنند هر برنامه ای را در تلفن هوشمند خود قفل کنید. به این ترتیب، هکرها باید برای نفوذ به اکانت های پیام رسان های شما، از این کلمات عبور نیز بگذرند.

تأیید احراز هویت دو مرحله‌ای را در تنظیمات حساب واتساپ خود برای ایجاد یک لایه حفاظتی اضافی فعال کنید.

آیا شماره تلفنی هست که بتوانم با واتس اپ تماس بگیرم؟

شاید شما اهل فن آوری نیستید یا هکر ضربه بزرگی به حساب شما وارد کرده است. متأسفانه، WhatsApp شماره تلفنی ندارد که بتوانید با آن تماس بگیرید (مشابه بسیاری از سیستم عامل های آنلاین امروزی). اما، اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، از صفحه تماس با ما WhatsApp استفاده کنید تا مشکلاتی را که دارید گزارش کنید و از تیم پشتیبانی کمک دریافت کنید.

ارسال نظر