اینفوگرافیک درصد نسخه های مختلف اندروید

<p>آیا می دانید هر نسخه از اندروید چه سهمی در بازار گوشی های هوشمند جهان دارد؟  </p> <p>گوگل هرچند وقت یکبار اطلاعات مربوط به سهم نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر می‌کند، البته این غول جستجوی اینترنتی برای مدتی تصمیم گرفت چنین کاری را انجام ندهد. اما حالا این کمپانی اطلاعات را به گونه‌ای درون اندروید استودیو قرار می‌دهد که می‌توان سهم هر نسخه از اندروید را مشاهده کرد. گوگل لیست نسخه‌های اندروید مورد استفاده کاربران را بروزرسانی کرده و اگرچه در این فهرست خبری از اندروید 12 نیست، اما اندروید 11 توانسته بالاتر از تمام نسخه‌های اندروید قرار بگیرد و بیشترین تعداد کاربران را داشته باشد.</p>

اینفوگرافیک درصد نسخه های مختلف اندروید

گوگل هرچند وقت یکبار اطلاعات مربوط به سهم نسخه‌های مختلف اندروید را منتشر می‌کند، البته این غول جستجوی اینترنتی برای مدتی تصمیم گرفت چنین کاری را انجام ندهد. اما حالا این کمپانی اطلاعات را به گونه‌ای درون اندروید استودیو قرار می‌دهد که می‌توان سهم هر نسخه از اندروید را مشاهده کرد.
گوگل لیست نسخه‌های اندروید مورد استفاده کاربران را بروزرسانی کرده و اگرچه در این فهرست خبری از اندروید 12 نیست، اما اندروید 11 توانسته بالاتر از تمام نسخه‌های اندروید قرار بگیرد و بیشترین تعداد کاربران را داشته باشد.

ارسال نظر