قابلیت اشتراک گذاری پست از طریق استوری در اینستاگرام فراهم شد

رسانه کلیک - در بروزرسانی جدیدی که امروز برای اپلیکیشن اینستاگرام عرضه شد، امکان به اشتراک گذاری پست از طریق استوری در این شبکه اجتماعی فعال و قابل استفاده شد.

قابلیت اشتراک گذاری پست از طریق استوری در اینستاگرام فراهم شد

مطمئنا برای شما نیز پیش آمده که در حال مرور اپلیکیشن اینستاگرام، به تصویر زیبا یا جالبی برخورد کرده اید و قصد داشتید تا آن را در قالب استوری منتشر کنید. تا به حال برای انجام این کار، مجبور بودید تا از صفحه نمایش خود اسکرین شات گرفته، آن را کراپ کنید و سپس در قالب استوری منتشر کنید. اما در آپدیت جدید اینستاگرام ، امکان به اشتراک گذاری پست از طریق استوری برای کاربران فراهم شده است. به این ترتیب زمانی که در Feed این اپلیکیشن یک پست جالب را مشاهده کردید، می توانید با زدن دکمه Share و انتخاب گزینه Create a story with this post، آن را در قالب استوری با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بد نیست بدانید که در هنگام ارسال آن، می توانید تصویر مورد نظر را به اندازه دلخواه خود کراپ کنید و این اپلیکیشن به صورت پیش فرض، یک بکگراند متناسب با تصویر انتخاب شده برای آن در نظر می گیرد.

در استوری ارسال شده، نام شخصی که پست ایشان را به اشتراک گذاشته اید نیز دیده می شود که با ضربه روی نام او، به صفحه شخصی وی منتقل خواهید شد. افرادی که مایل نیستند تا پست هایشان از طریق استوری توسط دیگران به اشتراک گذاشته شود، می توانند این قابلیت را غیر فعال کنند.

به اشتراک گذاری پست از طریق استوری

تا امروز، صفحه فید و استوری های اینستاگرام را دو مقوله جدا از هم به حساب می آوردیم، اما با قابلیت به اشتراک گذاری پست از طریق استوری دیگر حد و مرزی میان آنها وجود نداشته و به صورت کامل با یکدیگر ترکیب شده اند. استوری اینستاگرام در حال حاضر حدود 300 میلیون کاربر فعال روزانه را به خود اختصاص داده که آمار جذاب و شگفت انگیزی برای این شبکه اجتماعی به حساب می آید.

قابلیت به اشتراک گذاری پست از طریق استوری از امروز برای کاربران اندروید فعال شده و ظرف چند روز آینده، در دسترس کاربران سیستم عامل آی او اس نیز قرار می گیرد.

ارسال نظر