امکان قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام به زودی فراهم می شود

رسانه کلیک - امکان گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام بر اساس کدهای مخفی در نسخه جدید سیستم عامل اندروید این اپلیکیشن به زودی میسر می شود.

امکان قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام به زودی فراهم می شود

چندی پیش شخصی در هنگام گشت و گذار در کدهای نسخه اندروید اپلیکیشن اینستاگرام ، به مواردی برخورد کرد که مربوط به ویژگی چت ویدئویی و حالت پرتره بود. حالا وی در آخرین نسخه این اپلیکیشن با کدهایی روبرو شده که به قابلیت گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام اشاره دارد.

به کمک این ویژگی شما می توانید موزیک های محبوب را به استوری های خود اضافه کرده و به این ترتیب، جذابیت خاص و ویژه ای به آنها ببخشید.

اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد، می توان گفت که استوری های اینستاگرام وارد دنیایی جدید خواهند شد که در مقایسه با اسنپ چت، طرفداران بیشتری را به خود جذب می کند.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

در حالی که ما تنها با چند خط کد روبرو هستیم، اما ساز و کار این روش بدین صورت است که بعد از ضبط، امکان گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام فراهم می شود که روش انجام آن دقیقا مانند اضافه کردن استیکر هاست. در هنگام اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام شاهد سه تب جداگانه به نام های Moods ،Genres و Trending هستیم که کاربر می تواند گزینه دلخواه خود را انتخاب کرده یا از نوار جستجوی قرار گرفته در بالا، نام آهنگ یا خواننده مورد نظر را تایپ کند.

اخیرا شرکت فیس بوک اقدام به امضای قرارداد با شرکت های تولید کننده موزیک کرده است و همین موضوع می تواند مهر تأییدی بر قابلیت گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام به حساب آید. همچنین توسعه دهندگان می توانند امکان لب زدن کاربر روی موزیک که هم اکنون در اپلیکیشن Musical.ly به چشم می خورد را در این شبکه اجتماعی فعال کنند.

گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

مسئولان وب سایت Tech Crunch سعی داشتند تا در مورد ویژگی گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام با مدیران آن ارتباط برقرار کنند، اما متأسفانه جوابی دریافت نکردند. چنین موضوعی پیش تر در مورد قابلیت چت ویدئویی و پرتره نیز پیش آمده بود و همان طور که دیدیم، دو ویژگی اشاره شده به اینستاگرام اضافه شد.

نظر شما در مورد گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام چیست؟ آیا از اضافه شدن این قابلیت استقبال خواهید کرد؟

ارسال نظر