اپلیکیشن چت Kakao پلتفرم خانه هوشمند می سازد!

رسانه کلیک - پلتفرم هوش مصنوعی Kakao I توسط شرکت‌های POSCP و GS توسعه یافته است و برای ساخت خانه های هوشمند در کره جنوبی از آن استفاده خواهد شد.

اپلیکیشن چت Kakao پلتفرم خانه هوشمند می سازد!

اخیرا توافقنامه ای میان مجموعه Kakao، یکی از بزرگترین شرکت های کره جنوبی در زمینه تولید اپلیکیشن های چت تصویری و برخی از شرکت ساختمانی این کشور نظیر POSCO E&C و GS E&C امضا شده است که بر اساس آن در آینده نزدیک از پلتفرم هوش مصنوعی Kakao I در زمینه ساخت خانه های هوشمند استفاده خواهد شد. این پلتفرم با بهره گیری از تکنیک های تشخیص و پردازش گفتار به کاربران امکان می دهد تا با استفاده از تلفن های هوشمند خود و یا اسپیکر هوشمند Kakao Mini که در سپتامبر سال جاری میلادی (۲۰۱۷) به بازار می آید، مواردی مثل روشنایی، دما، فشار گاز، تهویه و غیره را از خارج منزل به آسانی کنترل کنند.

این فعالیت ها به وسیله فرمان های صوتی از طریق اپلیکیشن چت Kakao انجام خواهد شد، همچنین امکان پرداخت قبض ها و هزینه های نگهداری با اپلیکیشن Kakao Pay مبتنی بر سرویس پرداخت موبایلی Kakao نیز برای افراد مهیا خواهد بود.

این پلتفرم هوش مصنوعی از ترکیب تکنولوژی های مبتنی بر تشخیص کاربر از طریق صدا و تصویر، پردازش گفتار و سیستم های توصیه گر استفاده می کند و به این ترتیب می تواند راه حلی مناسبی برای صرفه جویی در وقت و هزینه برای زندگی امروزی باشد. این شرکت در جولای ۲۰۱۷ نیز یک توافقنامه همکاری برای سیستم تشخیص گفتار در خودرو با شرکت هیوندای امضا کرد.

ارسال نظر