خابی محبوب ترین اینفلوئنسر تیک توک شد

خابی چهارشنبه شب از نظر فالوورها از چارلی داملیو پیشی گرفت.

خابی محبوب ترین اینفلوئنسر تیک توک شد

حالا اپلیکیشن پیام رسان تیک توک یک قهرمان جدید دارد. خابی لم، اینفلوئنسر ۲۲ ساله سنگالی‌الاصل، شب گذشته با پشت سر گذاشتن ستاره آمریکایی تیک توک یعنی چارلی دامیلو، که قبلاً این امتیاز را داشت، پرطرفدارترین فرد در TikTok شد. خابی اکنون بیش از 142.7 میلیون دنبال کننده دارد در حالی که دامیلو 142.3 میلیون دنبال کننده دارد.

لِم که مقیم ایتالیا است، در ابتدا با استفاده از ویژگی‌های جالب تیک توک به شهرت رسید و بدون کلام به اتفاقات ساده زندگی واکنش نشان داد. او اکنون در درجه اول فیلم های کمدی صامت را پست می کند و میلیون ها بازدید و لایک دارد. طرفداران او سال گذشته پیجش را منفجر کردند و در هفته های اخیر، طرفداران تلاش هایی را برای به صدر رساندن او در رقابت محبوب ترین اینفلوئنسر تیک توک انجام دادند.

صعود لم و برکناری دی آملیو قابل توجه است. دی املیو و خواهرش، دیکسی ، دو نفر از چهره‌های اصلی تیک توک هستند که یک برند رسانه‌ای کامل را بر فراز چیزی که خودشان اعتراف می‌کنند در ابتدا به طور تصادفی با آن آشنا شدند، ایجاد کردند. به شهرت رسیدن آن‌ها از طریق ویدیوهای رقص چند ثانیه‌ای، مردم را که در تیک توک نبودند گیج کرده بود - و میلیون‌ها دنبال کننده را برانگیخت تا تلاش کنند همین کار را انجام دهند. بر اساس برآورد فوربس، این دو خواهر در سال گذشته 27.5 میلیون دلار درآمد داشتند.

ارسال نظر