چگونه از کیو آر کد لینکدین بهتر استفاده کنیم؟

رسانه کلیک - شبکه LinkedIn برای صاحبان کسب و کار گزینه مهمی به حساب می آید. به وسیله کیو آر کد لینکدین می توانید پروفایل خود را به راحتی به اشتراک بگذارید.

چگونه از کیو آر کد لینکدین بهتر استفاده کنیم؟

همان طور که می دانید، LinkedIn به عنوان یک مرجع بزرگ برای صاحبان کسب و کار به حساب می آید. افراد مختلف می توانند رزومه خود را در آن وارد کرده، با صاحبان مشاغل در ارتباط بوده و از این طریق اقدام به کاریابی کنند. مسئولان آن نیز به مرور با اضافه کردن قابلیت های جدید و کاربردی، قصد دارند تا جامعه کاربری خود را گسترش دهند.

کیو آر کد لینکدین از قابلیت های جدید این شبکه اجتماعی حرفه ای محسوب می شود که به کمک آن می توانید با اسکن کردن کد QR افراد مختلف، به راحتی با آنها در ارتباط باشید یا به همین ترتیب پروفایل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برای دیگران ارسال کنید.

برای انجام چنین کاری کافی است به صفحه اول اپلیکیشن مراجعه کرده و روی آیکون QR در نوار جستجو ضربه بزنید. حالا یک صفحه اسکنر باز می شود و می توانید کیو آر کد لینکدین افراد مختلف را به وسیله آن شناسایی کنید. اما یکی از ویژگی های جالب، امکان آپلود کردن QR کد افراد است. به این ترتیب اگر تصویر کیو آر کد لینکدین افراد دیگر را در گالری گوشی خود ذخیره کرده اید، می توانید با انتخاب گزینه Select code from Photos، آن را آپلود کرده و سپس با شناسایی آن، وارد صفحه شخص مورد نظر شوید.

کیو آر کد لینکدین

علاوه بر این، می توانید Qr کد پروفایل خود را از طریق اپلیکیشن های پیام رسان، ایمیل، درج در وبسایت شخصی یا رزومه با دیگران به اشتراک بگذارید.

یک قابلیت دیگر برای ترجمه متون برای کاربران در نظر گرفته شده که از API مترجم متن مایکروسافت استفاده می کند. به این ترتیب می توانید پست های افراد مختلف را به 60 زبان زنده دنیا به صورت ترجمه شده مشاهده کنید.

ویژگی کیو آر کد لینکدین هم اینک روی هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس در دسترس کاربران قرار گرفته، اما قابلیت مترجم در حال حاضر تنها روی نسخه دسکتاپ فعال است و در آینده نزدیک برای اپلیکیشن های یاد شده نیز عرضه می شود.

ارسال نظر