اپلیکیشن مایکروسافت اج مخصوص اندروید از مرز 5 میلیون دانلود گذشت!

رسانه کلیک - اپلیکیشن مایکروسافت اج (Edge) اخیرا به موفقیت های جالبی دست پیدا کرده و طبق آخرین گزارشات پلی استور، تعداد دانلود آن از مرز 5 میلیون بار عبور کرده است.

اپلیکیشن مایکروسافت اج مخصوص اندروید از مرز 5 میلیون دانلود گذشت!

اوایل ماه دسامبر بود که مسئولان مایکروسافت ، رکورد دانلود یک میلیونی اپلیکیشن مایکروسافت اج را اعلام کردند و حالا با گذشت شش ماه، شاهد افزایش چهار میلیونی آن هستیم و به این ترتیب، آمار دانلود این مرورگر از پلی استور گوگل به عدد پنج میلیون رسیده است.

اگر آمار و ارقام به همین شکل ادامه داشته و کاربران به روند دانلود استفاده خود از اپلیکیشن مایکروسافت اج ادامه دهند، جای تعجبی نیست اگر تا پایان سال جاری (2018) شاهد رکورد ده میلیونی مرورگر محبوب Microsoft باشیم.

اگر با مرورگر Microsoft Edge آشنایی ندارید، باید بگوییم این اپلیکیشن از سوی مایکروسافت طراحی و ساخته شده و به صورت کامل نیز با نسخه ویندوز 10 سازگار است؛ این بدان معناست که اگر روی کامپیوتر خود مشغول وبگردی باشید، می توانید این کار را به صورت مستقیم و از همان سایتی که آن را مرور می کردید، روی موبایل خود پیگیری کرده و ادامه دهید. از دیگر قابلیت های مایکروسافت اج می توان به امکان جستجوی صوتی، حالت مخفیانه برای وبگردی و QR Code Reader اشاره کرد.

بد نیست بدانید که مایکروسافت اغلب اقدام به بروزرسانی مرورگر خود می کند و به این ترتیب، قابلیت های جدید در هر نسخه به آن اضافه می شود. اگر تا به این لحظه اپلیکیشن مایکروسافت اج را دانلود نکرده اید، می توانید هم اینک آن را به صورت رایگان از پلی استور گوگل دریافت کرده و کار با این مرورگر محبوب و دوست داشتنی را آغاز کنید.

ارسال نظر