اضافه شدن تابع درج تصویر در اکسل مایکروسافت

مایکروسافت اکسل سال ها از درج تصاویر در صفحات پشتیبانی می کرد، اما آنها به جای نمایش در سلول ها، بالای صفحه شناور بودند. اما مایکروسافت خبر خوشی برای کاربران اکسل دارد.

مایکروسافت اکنون در حال آزمایش یک تابع جدید در اکسل به نام IMAGE است که یک تصویر را در یک سلول برمی گرداند. برخلاف روش موجود برای درج تصویر (از زبانه Insert)، تابع جدید تصویر را در داخل سلول نگه می‌دارد، بنابراین می‌تواند هنگام تنظیم سطرها و ستون‌ها در محل مورد نظر خود باقی بماند.

اضافه شدن تابع درج تصویر در اکسل مایکروسافت

تابع جدید IMAGE یک تصویر را از یک URL مشخص وارد می کند که می تواند در قالب BMP، JPG/JPEG، GIF، TIFF، PNG، ICO یا WebP باشد. شما می توانید به صورت اختیاری مقدار متن جایگزین (متن جایگزین) را تنظیم کنید که برای صفحه خوان ها و سایر ابزارهای دسترسی مفید است. عرض و ارتفاع را می‌توان بر حسب پیکسل تعریف کرد، یا می‌توانید از بین سه گزینه دیگر انتخاب کنید - متناسب با نسبت تصویر آن، متناسب با تصویر بدون توجه به نسبت تصویر، یا حفظ اندازه اصلی (که می‌تواند از مرز سلول فراتر رود).

=IMAGE(source, [alt_text], [sizing], [height], [width])

تصاویر در حال حاضر برای صفحات اکسل بسیار ارزشمند هستند، به ویژه برای نشان دادن نمونه ورودی، مدل های ریاضی و سایر داده ها. توانایی درج مستقیم تصاویر در سلول ها به ویژه برای کاربرانی که الگوها و اسنادی را که باید بیشتر شبیه یک صفحه وب یا سند Word باشند، ایجاد می کنند مفید است.

عملکرد IMAGE اکنون در ساخت‌های کانال بتا برای Office Insiders در Windows، Mac، iPhone، iPad و Android در دسترس است. هنگامی که همه مشکلات برطرف شد، مایکروسافت آن را برای همه عرضه می‌کند.

ارسال نظر