نسخه دوم بیکسبی همزمان با رونمایی از گلکسی نوت 9 معرفی می شود

رسانه کلیک - کمپانی سامسونگ در گذشته برای رقابت با گوگل اسیستنت و الکسا از دستیار صوتی خود با نام بیکسبی رونمایی کرد. در نمایشگاه MWC 2018 مدیر بخش موبایل این شرکت خبر از معرفی نسخه دوم بیکسبی همزمان با رونمایی از گلکسی نوت 9 داد.

نسخه دوم بیکسبی همزمان با رونمایی از گلکسی نوت 9 معرفی می شود

سامسونگ اعلام کرد از نسخه دوم بیکسبی همزمان با معرفی گلکسی نوت 9 رونمایی می کند. مدیر بخش موبایل این شرکت، دی جی کو در این رابطه گفت:

ما در نسخه اول بیکسبی بر روی ارائه آن در بازارهای مختلف تمرکز کردیم اما توسعه یک اکوسیستم کار سختی است. در تلاشیم تا نسخه دوم بیکسبی تبدیل به یک اکوسیستم مناسب برای کاربران شود.

وی اضافه کرد:

در دسامبر سال گذشته نسخه بتا بیکسبی 2.0 را برای 800 کمپانی عرضه کردیم. با توجه به این موضوع فکر می کنیم که از نسخه نهایی بیکسبی 2.0 همزمان با معرفی گلکسی نوت 9 رونمایی شود.

انتظار می رود نسخه دوم بیکسبی از دستگاه های بیشتری خارج از دنیای گوشی های هوشمند پشتیبانی کند و همچنین سیستم شناسایی صدای آن نیز بهبود یابد. سامسونگ در نظر دارد دستیار مجازی خود را به تلویزیون های QLED اضافه کند ( تلویزیون ماژولار 146 اینچی سامسونگ با نام The Wall از راه رسید ).

سامسونگ به دنبال توسعه یک تکنولوژی برای تشخیص صدا فرد به طور اختصاصی است. مسئول بخش نرم افزار و هوش مصنوعی سامسونگ در این رابطه می گوید:

بیکسبی محدود به یک دستگاه نخواهد بود و ما قصد داریم آن را در دستگاه های مختلف به کار ببریم.

دی جی کو اعلام کرده است:

سامسونگ قصد دارد دستیار صوتی خود را به تلویزیون ها، یخچال ها، ماشین لباسشویی، گوشی های هوشمند، کامپیوتر و تقریبا تمامی دستگاه های الکترونیکی اضافه کند. این شرکت به دنبال توسعه یک تراشه برای استفاده در دستگاه های اینترنت اشیا است.

سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل 2018 از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد ( گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در کنفرانس جهانی موبایل رونمایی شدند ). این دو دستگاه به دریچه دیافراگم دوگانه مجهز هستند.

ارسال نظر