سامسونگ به منظور ارتقای کیفیت بیکسبی، یک استارتاپ مصری را تصاحب کرد

رسانه کلیک - شرکت معروف و مشهور سامسونگ به تازگی برای توسعه دستیار هوشمند بیکسبی اقدام به خرید استارت آپ مصری Kngine کرد که در زمینه هوش مصنوعی فعالیت دارد.

سامسونگ به منظور ارتقای کیفیت بیکسبی، یک استارتاپ مصری را تصاحب کرد

همانطور که پیش‌تر به اطلاع شما رساندیم، نسخه دوم بیکسبی همزمان با رونمایی از گلکسی نوت 9 معرفی می شود . بر اساس گزارش Sam Mobile، به منظور بهبود و توسعه این دستیار هوشمند، سامسونگ استارتاپی با نام Kngine را خریداری کرد.

استارت آپ Kngine از سال 2013 کار خود را در کشور مصر با عنوان توسعه دهنده هوش مصنوعی آغاز کرد. این استارتاپ به واسطه موتور هوشمند و بر اساس آنچه در وب سایتش منتشر کرده است، می توانند خدمات مورد نیاز مشتریان خود را با استفاده از زبان ماشینی ارائه دهد.

خرید چنین استارتاپی به سامسونگ کمک می کند تا دستیار هوشمند بیکسبی را با سرعت و دقت بیشتری توسعه دهد، چرا که با توجه به بررسی منابع مختلف، نسخه اول این سرویس که همراه گلکسی S8 عرضه شد، کاملا ناامید کننده بود.

مسئولین استارتاپ Kngine در این مورد می گویند:

موتور جستجوگری که ما طراحی کرده ایم، تمامی اسناد، مدارک، کتاب ها و انجمن های مختلف را مورد کنکاش قرار می دهد تا بهترین پاسخ را به سوالات کاربران دهد. همچنین این موتور قادر است تمامی موارد جستجو شده را جمع آوری و سامان دهی کرده و از میان آنها، بهترین گزینه ها را در اختیار شخص بگذارد.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ با خرید Kngine، قصد انجام چه کاری را دارد، اما از آنجا که دستیار هوشمند بیکسبی (Bixby) برای بهبود و توسعه به اطلاعات مختلفی که در سطح اینترنت موجود باشد، احتیاج دارد؛‌ استفاده از موتور جستجوی هوشمند Kngine می تواند دستیار دیجیتالی اختصاصی سامسونگ را بهبود ببخشد.

گفتنی است؛ نسخه دوم بیکسبی همزمان با رونمایی از گلکسی نوت 9 معرفی می شود. به نظر می رسد با وجود خریدهای جدید سامسونگ (Viv Labs ،Reactor Labs ،Expect Labs و Vicarious)، باید انتظار یک منشی هوشمند فوق العاده را از این شرکت کره ای داشته باشیم.

ارسال نظر