نرم افزار مرورگر سامسونگ به موتور کرومیوم M59 مجهز شد؛ امنیت و سرعت شگفت آور!

رسانه کلیک - نرم افزار مرورگر سامسونگ برای سیستم عامل اندروید به تازگی آپدیت جدیدی را دریافت کرده که با نصب آن، می توانید شاهد افزایش چشمگیر سرعت و امنیت آن باشید.

نرم افزار مرورگر سامسونگ به موتور کرومیوم M59 مجهز شد؛ امنیت و سرعت شگفت آور!

نسخه جدید نرم افزار مرورگر سامسونگ (ورژن 7.2) به موتور جدیدی با نام کرومیوم M59 مجهز شده که باعث افزایش سرعت و بالا رفتن گرافیک در هنگام اجرای بازی های آنلاین می شود.

ورژن جدید Browser سامسونگ با قابلیت مرور امن صفحات وب (protected browsing) عرضه شده و این قابلیت را می دهد که در هنگام مطالعه سایت ها و در صورت سرقت اطلاعات یا نصب بدافزار بدون اجازه، به کاربر هشدار داده می شود. برخی بهبودهای کاربری و چند قابلیت جدید (مانند Add to home screen و reader mode) نیز برای بهتر شدن حس مرور صفحات وب اعمال شده است. در کنار آن، امکان سوییچ کردن بین تب ها نیز بهینه شده و گوشی هایی که دارای رم 1 گیگابایت یا حتی پایین تر هستند نیز می توانند بدون هیچ مشکلی، کارهای مورد نیاز کاربر را انجام دهند.

مرورگر سامسونگ

در حال حاضر این قابلیت ها در نسخه آزمایشی نرم افزار مرورگر سامسونگ وجود دارد. نسخه عمومی آن نیز در آینده ای نزدیک برای تمامی کاربران ارائه می شود. هر دو نسخه بتا و عمومی این Browser هم اینک روی پلی استور گوگل برای دانلود قرار گرفته است.

همانطور که می دانید، استفاده از نرم افزار مرورگر سامسونگ نیازی به داشتن دستگاهی با این برند نیست. شما می توانید این اپلیکیشن را روی کلیه گوشی ها با سیستم عامل اندروید نسخه 5.0 یا بالاتر نصب کنید.

ارسال نظر