سامسونگ برای بهبود دستیار مجازی بیکسبی دست به دامن گوگل می شود!

رسانه کلیک - دستیار مجازی بیکسبی سامسونگ در مقایسه با گوگل اسیستنت عملکرد پایین تری دارد. در همین راستا این شرکت کره ای برای بهبود Bixby به کمک گوگل نیاز دارد.

سامسونگ برای بهبود دستیار مجازی بیکسبی دست به دامن گوگل می شود!

سامسونگ در سال 2017 همزمان با رونمایی از گلکسی S8، دستیار مجازی بیکسبی را نیز معرفی کرد. سامسونگ برای افزایش استفاده کاربران از این دستیار مجازی، یک دکمه اختصاصی برای آن در پرچمداران خود در نظر گرفت.

در حال حاضر دستیار مجازی بیکسبی قادر به رقابت با گوگل اسیستنت نیست. در همین راستا، مدیر بخش لوازم الکترونیکی مصرفی سامسونگ به پتانسیل بالای همکاری میان این شرکت کره ای و گوگل اشاره کرده است.

Kim Hyun-suk در نمایشگاه IFA 2018 اعلام کرد سامسونگ و گوگل می توانند در زمینه های مختلف با یکدیگر همکاری کنند. این همکاری می تواند برای هر دو کمپانی مفید باشد. هم اکنون دستگاه های تولیدی سامسونگ بیشترین فروش را در دنیای اندروید تجربه می کنند.

با توجه به فروش بالای گوشی های هوشمند سامسونگ، در آینده نزدیک دستیار مجازی بیکسبی در اختیار کاربران بیشتری قرار می گیرد. سامسونگ علاوه بر بازار اسمارت فون ها، در بسیاری از بخش های دیگر صنعت نیز فعالیت دارد. برای مثال این شرکت در حال تولید یخچال های هوشمند است که می توان در آن ها نیز از بیکسبی استفاده کرد.

در صورتی که گوگل بخشی از سرویس های خود را برای بیکسبی عرضه کند، هر دو شرکت می توانند به سهم بیشتری از بازار دست پیدا کنند. در حال حاضر دستیار مجازی سامسونگ برای جستجوهای خود از گوگل استفاده می کند. این شرکت کره ای به دنبال سرویس های بیشتر گوگل مانند گوگل مپس در بیکسبی است.

گوگل یکی از شرکت های پیشرو در زمینه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی محسوب می شود. این احتمال وجود دارد که گوگل با سامسونگ همکاری نکند چرا که هم اکنون این غول جستجوی اینترنتی مشغول تولید سخت افزار است که در این میان می توان به اسپیکرهای هوشمند آن اشاره کرد.

ارسال نظر