اپل از صدای جدید سیری در کنفرانس WWDC 2018 رونمایی می کند

رسانه کلیک - شایعات جدید حاکی از آن است که صدای جدید سیری در کنفرانس WWDC 2018 رونمایی می شود و دستیار هوشمند اپل با یک تغییر جدی روبرو خواهد شد.

اپل از صدای جدید سیری در کنفرانس WWDC 2018 رونمایی می کند

همان طور که می دانید، دستیار هوشمند سیری آخرین دستاورد استیو جابز بود که همراه آیفون 4S برای کاربران سیستم عامل آی او اس عرضه شد. از آن زمان تا به حال اپل سعی کرده تا با توسعه سیری، به هوشمندسازی بیشتر آن کمک کرده و از طرف دیگر، به رقابت با دستیاران هوشمند دیگر مانند گوگل اسیستنت، کورتانا و آمازون الکسا برود.

در حال حاضر اگر از سیری در مورد کنفرانس WWDC سوال کنید، با عبارت زیر روبرو می شوید:

La la la, Siri is getting a brand new voice!

«سیری به صدای جدیدی مجهز می شود»

کنفرانس WWDC 2018

در حال حاضر سیری به لهجه های آمریکایی، استرالیایی و انگلیسی (با هر دو حالت مردانه و زنانه) به صورت کامل با کاربر ارتباط برقرار می کند. گوگل به تازگی از 6 صدای جدید برای دستیار هوشمند خود رونمایی کرد که به عنوان معروف ترین آنها، می توان به صدای خواننده مشهور John Legend اشاره کرد. حالا به نظر می رسد که اپل قصد دارد تا با اضافه کردن صداهای جدید به سیری، از بازار رقابت با رقبا عقب نمانده و به این ترتیب، دستیار هوشمند خود را بروز نگه دارد.

همچنین اگر از سیری در مورد کنفرانس WWDC 2018 سوال کنید، با پاسخ دیگری به صورت زیر روبرو خواهید شد:

Shiny new home! Well, not really shiny, more meshy and matte

«یک خانه جدید و براق! البته نه خیلی براق، بیشتر مشکی و مات»

این عبارت در واقع به عرضه هوم پاد جدید اشاره دارد که بر اساس اخبار، ظاهرا باید منتظر یک هوم پاد ارزان قیمت باشیم که احتمالا تحت برند Beats تولید می شود ( نسخه ارزان تر هوم پاد اپل با قیمت 199 دلار عرضه می شود ).

پس می توان گفت که صدای جدید سیری و اسپیکر هوشمند خانگی ارزان قیمت، دو دستاورد اپل هستند که تا این لحظه برای رونمایی به تأیید رسیده اند.

کنفرانس WWDC 2018 روز چهارم ژوئن یا چهاردهم خرداد برگزار می شود و علاوه بر صدای جدید سیری و هوم پاد ارزان قیمت، شاهد رونمایی از نسخه جدید سیستم عامل های watchOS 5 ،macOS 10.14 ،iOS 12 و tvOS 12 نیز خواهیم بود.

ارسال نظر