دسترسی به PayPal از طریق اپلیکیشن موبایل اسکایپ

رسانه کلیک – شرکت PayPal در راستای گسترش فعالیت، با اسکایپ همکاری کرده و سیستم پرداخت خود را به این اپلیکیشن اضافه کرده است، کاربران اسکایپ در ۲۲ کشور می‌توانند از این قابلیت در اسکایپ استفاده کنند.

دسترسی به PayPal از طریق اپلیکیشن موبایل اسکایپ

مشارکت‌های پی پال PayPal با شرکت‌های بزرگ هم چنان ادامه دارد و مشارکت بعدی غول سیستم پرداختی آمریکا با اسکایپ است. کاربران ۲۲ کشور دنیا با به‌روز کردن اپلیکیشن اسکایپ درگوشی‌های هوشمند خود می‌توانند پرداخت‌های خود را از طریق اپلیکیشن انجام دهند. اپلیکیشن اسکایپ تاکنون یک میلیارد بار دانلود شده است و حدود ۳۰۰ کاربر فعال در هرماه دارد.

برای استفاده از قابلیت پرداخت اسکایپ باید اپلیکیشن را به آخرین ورژن به‌روز کنید. شخصی که قصد دارید برایش پول ارسال کنید، باید حساب کاربری اسکایپ داشته باشد. اگر در حین مکالمه با فرد موردنظر هستید کافی است از نوار بالای اپلیکیشن گزینه ارسال پول را انتخاب کنید و مبلغ موردنظر را تایپ کرده سپس گزینه ارسال را لمس کنید. به همین راحتی وجه نقد برای فرد موردنظر ارسال می‌شود.

در اپلیکیشن اسکایپ شما تنها می‌توانید برای دوستان و اعضای خانواده خود پول ارسال کنید و نمی‌توانید برای اشخاصی خارج از سیستم پول بریزید. اگر پرداخت شما در سیستم به کارت‌های PayPal باشد هزینه‌ای برای تراکنش از حساب شما کم نمی‌شود ولی اگر واریز به کارت‌های دیگر باشد،۳٫۴ سود از حساب بانکی شما کم خواهد شد.

این اولین باری نیست که اسکایپ سیستم پرداخت پی پال را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. در سال ۲۰۰۷ eBay به اسکایپ آمد ولی دوام نداشت. قبل از همکاری اخیر پی پال با اسکایپ، این شرکت با مایکروسافت همکاری داشت که به سال ۲۰۱۱ برمی‌گردد. اوایل ۲۰۱۷ اسکایپ سیستم پرداخت پی پال را بر روی سیستم دسکتاپ خود ارائه داد که با استقبال خوبی روبه‌رو شد.

شرکت اپل سیستم پرداخت با گوشی هوشمند خود را گسترش داده است و بانک‌های تحت پوشش خود را نیز افزایش داده است. به نظر می‌رسد این اقدام پی پال پاسخی به اپل است و این شرکت قصد دارد تا رقبا را در میدان جا بگذارد.

پی پال اعلام کرده که در آینده با Samsung Pay،Android Pay و Baidu همکاری خواهد کرد و قرارداد همکاری با شرکت‌های Citi و Chase بسته است. از برنامه‌های آینده پی پال می‌توان به ادغام سیستم پرداخت با دستیار سیری،iMessage آیفون و Outlook مایکروسافت اشاره کرد.

پی پال لیست کاملی از کشورهایی که کاربران در این کشورها می‌توانند از سیستم پرداخت اسکایپ استفاده کنند را منتشر کرده است، کشورها عبارت‌اند از: ایالات‌متحده آمریکا، انگلستان، بلژیک، کانادا، قبرس، استونی، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، ایرلند، هلند، پرتغال، اسلواکی، اتریش، ایتالیا، لتونی، لوکزامبورگ، مالت، سان مارینو، اسلوونی و اسپانیا.

ارسال نظر