اسنپ به مشهد رسید؛ شروع رقابت با نمونه‌های مشهدی

رسانه کلیک – سیستم درخواست تاکسی آنلاین اسنپ بعد از مدت‌ها فعالیت حالا به یکی از بزرگترین شهر‌های ایران، شهر مشهد وارد شده است تا رقابتی با نمونه‌های درخواست تاکسی آنلاین تخصصی مشهد داشته باشد.

اسنپ به مشهد رسید؛ شروع رقابت با نمونه‌های مشهدی

به گزارش کلیک ، سیستم محبوب اسنپ به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های درخواست تاکسی به صورت آنلاین بعد از مدت‌ها تاخیر پس از ورود به شهرهای تهران، کرج، اصفهان و شیراز حالا وارد شهر مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران شده است.

سیستم اسنپ از امروز سرویس دهی به شهروندان مشهدی را آغاز کرده است و حالا با توجه به مشکلات پیش آمده برای سیستم مشابه و رقیب آن یعنی تپ سی در شهر مشهد باید منتظر ماند و دید آیا اسنپ نیز در مشهد پلمپ یا درگیر مشکلات حقوقی و قضایی خواهد شد یا به روند عادی سرویس دهی خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است که شهر مشهد به دلیل تعداد بالای مسافران و گردشگران در کنار جمعیت بالا یکی از شهرهای پر رونق برای سیستم‌های تاکسی است و این مسئله باعث شده است تا سیستم‌های درخواست تاکسی آنلاین مشابه اسنپ با نام‌های تاچ سی و غیره در مشهد به صورت گسترده فعالیت داشته باشند. این سیستم‌ها تعداد سفرهای زیادی را در اختیار دارند که با این حال کار شرکت اسنپ برای فعالیت گسترده و جذب مشتری مانند شهر تهران بسیار سخت خواهد بود.

ارسال نظر