SwiftKey آپدیت شد؛ در کیبورد آیفون مستقیماً با بینگ چت کنید!

  در جدیدترین به‌روزرسانی مایکروسافت، SwiftKey به کاربران آیفون امکان می‌دهد مستقیماً به چت‌بات بینگ دسترسی داشته باشند.

SwiftKey آپدیت شد؛ در کیبورد آیفون مستقیماً با بینگ چت کنید!

مایکروسافت با تمام توان در تلاش است چت‌بات هوش مصنوعی بینگ را به تعداد بیشتری از نرم‌افزارهایش اضافه کند. به‌لطف تغییرات جدید، کاربران ازاین‌پس می‌توانند مستقیماً در کیبورد SwiftKey به چت‌بات بینگ دسترسی پیدا کنند. سوئیفت‌کی افزون‌بر اندروید برای کاربران iOS نیز در دسترس است.

مایکروسافت می‌گوید کاربران حاضر در چت‌های گروهی اسکایپ به‌صورت گسترده‌تری به چت‌بات بینگ دسترسی خواهند داشت. برای دسترسی گروه‌ها به بینگ صرفاً کافی است یکی از کاربران نسخه‌ی جدید موتور جست‌و‌جوی مایکروسافت را دریافت کرده باشد. بینگ همچنین وارد نرم‌افزار Start مایکروسافت شده است. Start ترکیبی از فید خبری، موتور جست‌و‌جو و اپلیکیشن آب‌و‌هوا محسوب می‌شود.

مهم‌ترین اقدام مایکروسافت اضافه کردن بینگ به سوئیفت‌کی است. بینگ در این اپلیکیشن سه قابلیت Search و Chat و Tone را ارائه می‌دهد. دو قابلیت اول به توضیح اضافی نیاز ندارند و به‌لطف آن‌ها می‌توانید در وب جست‌و‌جو کنید و سؤالات خود را از بینگ بپرسید. سومین قابلیت، بینگ را به ویراستار شما تبدیل می‌کند. بینگ می‌تواند تمامی کلماتی را که می‌نویسید، با کلمات بهتر جایگزین کند.

مایکروسافت می‌گوید اگر به‌دنبال استفاده از لحن رسمی در ایمیل‌ها هستید یا روی یادگیری زبانی جدید کار می‌کنید و هنوز درک زیادی از تفاوت بین کلمات مشابه ندارید، قابلیت Tone مخصوص شما است. Tone به‌طور کلی عملکرد مشابه قابلیت Copilot در نرم‌افزارهای خانواده‌ی آفیس دارد.

آن‌طور که ورج می‌نویسد، مایکروسافت مدت‌ها است که SwiftKey را در iOS به‌روزرسانی نکرده و این به‌روزرسانی جدید از جوانب زیادی اهمیت دارد. مایکروسافت قبلاً حتی تصمیم گرفته بود توسعه‌ی SwiftKey را کلاً متوقف کند.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر