کیبورد سوایپ از پلی استور و اپ استور حذف شد

رسانه کلیک - در فروشگاه های نرم افزاری اندروید و iOS کیبوردهای زیادی برای دانلود موجود است، ولی به جرات می توان گفت که محبوب ترین آن ها کیبورد سوایپ (Swype) است. با وجود محبوبیت بالا، توسعه این اپلیکیشن در این ماه متوقف می شود.

کیبورد سوایپ از پلی استور و اپ استور حذف شد

بسیاری از ما با کیبورد سوایپ آشنا هستیم، اپلیکیشنی که نحوه تایپ بسیاری از افراد با محصولات هوشمند را تغییر داد. بر اساس اعلام مالک این کیبورد، شرکت Nuance ، توسعه این کیبورد در این ماه برای سیستم عامل اندروید و iOS متوقف می شود. شش سال قبل شرکت تولیدکننده این کیبورد با مبلغ 100 میلیون دلار به کمپانی Nuance واگذار شد.

در اعلامیه ای که این شرکت به صورت ایمیل برای سایت The Verge ارسال کرده است، به توقف توسعه کیبورد سوایپ و تمرکز بر روی دیگر محصولات اشاره شده است. این کمپانی اعلام کرده است:

تکنولوژی اصلی مورد استفاده در کیبورد سوایپ در آینده بهبود می یابد و محصولات دیگر به آن مجهز می شوند. این فناوری در کیبوردهای مجهز به هوش مصنوعی برای مشتریان صنعت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد.

کیبورد سوایپ دیگر در اپ استور یا پلی استور برای دانلود در دسترس کاربران قرار ندارد ولی مشکلی برای افرادی که هم اکنون از این اپلیکیشن استفاده می کنند، ایجاد نخواهد شد. این افراد تا چند ماه آینده پشتیبانی فنی دریافت خواهند کرد. در حال حاضر علت توقف توسعه این اپلیکیشن مشخص نشده است.

محبوبیت بالای کیبورد سوایپ باعث شد که قابلیت تایپ به صورت سوایپ در کیبورد پیش فرض محصولات اندرویدی قرار بگیرد و بسیاری از کیبوردهایی که برای سیستم عامل iOS توسعه یافتند نیز به این ویژگی مجهز شوند.

کیبورد سوایپ به عنوان تجارت اصلی شرکت Nuance شناخته نمی شود. این شرکت در زمینه نرم افزارهای تایپ صوتی و سرویس های مرتبط با آن فعالیت دارد. به نظر می رسد این کمپانی تصمیم گرفته بیش از پیش بر روی تایپ صوتی و ادغام آن با هوش مصنوعی تمرکز کند ( هوش مصنوعی جدید دولت انگلستان با دقت 99.99 درصدی جلوی ویدیوهای دلخراش داعشی را می گیرد ).

ارسال نظر