ویژگی‌های جدید اپلیکیشن خانه هوشمند گوگل را بشناسید

رسانه کلیک - در جدیدترین به روزرسانی اپلیکشن خانه هوشمند گوگل که به Home app معروف است، خاموش و روشن کردن چراغ‌های خانه آسان‌تر از قبل خواهد شد.

ویژگی‌های جدید اپلیکیشن خانه هوشمند گوگل را بشناسید

بر اساس اخبار منتشر شده، گوگل قرار است در به روزرسانی جدید اپلیکیشن خانه هوشمند خود تغییرات اساسی ایجاد کند. در صورت به روزرسانی این اپلیکیشن، در برگه ‌Feed مهم‌ترین فعالیت‌ها که توسط سایر وسایل متصل به این اپلیکیشن از جمله Nest Cam یا همان دوربین تعبیه شده در خانه، انجام شده است، نشان داده‌ می‌شود.

سال گذشته، گوگل به کاربران خود قول داده بود که امکان مشاهده کلیپ‌های ویدیویی و یا گوش دادن به موسیقی از طریق برگه Feed را به اپلیکیشن خانه هوشمند اضافه کند. به نظر می‌رسد در به روزرسانی جدید این قابلیت نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد.

همچنین در اخبار منتشر شده آمده است که خاموش و روشن کردن چراغ‌های خانه از طریق اپلیکشن خانه هوشمند گوگل ساده‌تر و سریع‌تر خواهد بود. هنوز مشخص نیست تغییرات در این خصوص به چه صورت خواهد بود. به نظر می‌رسد آیکون‌های میانبر برای خاموش و روشن کردن چراغ‌ها در قسمت بالای برگه اصلی قرار بگیرند.

ممکن است این تغییرات در راستای آماده سازی کاربران برای دسترسی به Nest Aware جدید باشد. Nest Aware قرار است به زودی منتشر شود. این قابلیت امکان ضبط کلیپ‌های مختلف از طریق Nest Cam را به کاربران می‌دهد.

به روزرسانی جدید اپلیکیشن خانه هوشمند گوگل در حال حاضر برای کاربران سیستم عامل iOS ارائه شده است و به زودی برای کاربران سیستم عامل اندروید نیز ارائه خواهد شد. این تغییرات تا دو هفته دیگر به صورت آپدیت‌های جدید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر