لیست بهترین اپلیکیشن ها برای معماری و نقشه برداری در سال 2022

اگر شما یک دانشجوی رشته معماری یا فارغ التحصیل آن هستید، توصیه می کنیم لیست بهترین اپلیکیشن ها برای معماران در سال 2022 برای اندروید و iOS را در جایی ذخیره کنید و سپس از آنها برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.

لیست بهترین اپلیکیشن ها برای معماری و نقشه برداری در سال 2022

لیست بهترین اپلیکیشن ها برای معماری و نقشه برداری در سال 2022

اپلیکیشن های معماری عادات کاری معماران در سراسر جهان را کاملاً تغییر داده اند. در محل یا در دفتر، آنها گردش کار مولدتر و کارآمدتری ایجاد کرده اند. این برنامه‌ها که در رایانه‌های شخصی، تلفن‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده می‌شوند، در طول سال‌ها به طور تصاعدی افزایش یافتند و همه‌کاره‌تر شدند و جنبه‌های مختلف این حوزه را پوشش دادند. در حالی که برخی از آنها برای حرفه ای ها بسیار خاص هستند، برخی دیگر با رابط های کاربر پسند، ناوبری ساده و اطلاعات قابل دسترسی برای هر علاقه مندان به معماری جذاب هستند.

RoomScan Pro (iOS)

RoomScan Pro که توسط Locometric توسعه داده شده است، می تواند با استفاده از هر تلفنی یک پلان کامل را ایجاد کند. برای استفاده از این اپ تنها کافیست کابربر در اتاق حرکت کند و روی صفحه نمایش خود ضربه بزند و دیوارها را برجسته کند، و برنامه به طور یکپارچه پلان کف مناسب را ایجاد می کند. علاوه بر این، اپلیکیشن می تواند پله ها، نماها، فضاهای سبز و ... را اندازه گیری و ترسیم کند.

concepts (iOS)


کانسپتس یک اپ طراحی دیجیتال، یک برنامه انعطاف پذیر، دقیق و کاربردی است. این اپلیکیشن که برای معماران، تصویرگران، طراحان محصول و متفکران بصری ایده‌آل است، به کاربران خود اجازه می‌دهد تا خلاقیت خود را کشف کنند و هر چیزی را که به ذهنشان می‌رسد ترسیم کنند. مناسب برای iPhone، iPad و iPad Pro، برنامه طراحی برای همه قابل دسترسی است.

DroneDeploy (iOS/Android)


DroneDeploy که برای برآوردن نیاز روزافزون به نرم افزار هوشمند عکسبرداری هوایی توسعه یافته ، یک ابزار نقشه برداری است که فقط در فروشگاه اپل استور برای iPhone و iPad موجود است. این اپلیکیشن با خودکارسازی پرواز پهپاد، تصاویر هوایی را می گیرد که می توان از آنها اطلاعات مفیدی تولید کرد.

Shapr3D (iOS)


Shapr3D یک برنامه طراحی و مدل سازی سه بعدی، برای مبتدیان بسیار مفید است، به خصوص که به کاربران اجازه می دهد به راحتی بین طراحی دو بعدی و سه بعدی جابجا شوند.

ArchiSnapper (iOS/Android)


ArchiSnapper یک برنامه گزارش‌دهی میدانی است که به کاربران امکان می‌دهد به طور موثر گزارشی را در حین و پس از بازدید از یک مکان تهیه کنند. با ارائه گزینه‌های بسیاری، کاربران می‌توانند عکس‌ها، پیش‌نویس‌ها و نظرات خود را تهیه کنند و این برنامه که در تلفن یا تبلت موجود است، داده‌ها را سازمان‌دهی می‌کند و گزارش را به‌طور یکپارچه تولید می‌کند.

ارسال نظر