اولین ابزار ویرایش ویدیویی VSCO منتشر شد!

رسانه کلیک - شرکت VSCO برای کاربران ویژه و پرمیوم VSCO X ابزار حرفه‌ای ویرایش ویدیو منتشر کرد.

اولین ابزار ویرایش ویدیویی VSCO منتشر شد!

VSCO نام تجاری شناخته شده در میان عکاسان است که از ویژگی‌های نرم‌افزار محصولات این شرکت در دسکتاپ و تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. این ویژگی‌ها عبارتند از: فیلتر‌های سینمایی و ابزار‌های حرفه‌ای تصویر است. حالا این شرکت به سوی ابزار‌ ویرایش ویدیو حرکت کرده است و اولین برنامه و ابزار حرفه‌ای ویرایش ویدیو را برای پلتفرم iOS منتشر کرده است. این ابزار به کاربران این امکان را می دهد که از تنظیمات پیش فرض و ابزار‌های موجود در این نرم‌افزار برای هر ویدیو در هر اندازه ای از دوربین گوشی های هوشمند خود استفاده کنند و سپس ویدیو ایجاد ایجاد شده را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این ابزار جدید بر پایه سیستم و پلتفرم SNES اجرا می‌شود و تمامی ویژگی‌های این پلتفرم را دارد. پردازنده تصویر اختصاصی این شرکت در زمان واقعی (Real Time) از تمامی فرمت‌های ویدیویی و نرخ فریم ۳۰FPS در ۴K و ۶۰FPS در ۱۰۸۰P بدون هیچ محدودیت از لحاظ اندازه و یا طول ویدیو پشتیبانی می‌کند. پلتفرم تکنولوژی SNES یک ویژگی متمایز را در ابزار ویرایش ویدیویی شرکت VSCO ایجاد کرده است. درواقع قابلیت‌های پلتفرم SNES باعث شده تا شرکت VSCO به سمت توسعه نرم‌افزار و ابزار ویرایش ویدیو حرکت کند.

طی مصاحبه‌ای که آقای جوئل فلوری یکی از موسسان و مدیر عامل شرکت VSCO در رابطه با پلتفرم تکنولوژی SNES با شرکت Fast Company انجام داده است، ویژگی‌های منحصر به فرد این پلتفرم را بیان کرده است. این پلتفرم به شرکت VSCO این امکان را داده تا از فایل‌های با کیفیت بالای RAW در سیستم عامل iOS پشتیبانی کند و قابلیت اضافه کردن کلیپ‌های ویدیویی کوتاه در داخل برنامه وجود داشته باشد. با این حال، ابزار ویرایش ویدئو برای هر کسی که برنامه VSCO را نصب کند، در دسترس نخواهد بود. این ویژگی فقط برای اعضای VSCO X که حق اشتراک را می‌پردازند در دسترس خواهد بود. VSCO X سرویس ویژه، پرمیوم و VIP شرکت VSCO است که کاربران با پرداخت حق اشتراک سالانه به مبلغ ۱۹٫۹۹ دلار از ویژگی‌های انحصاری این سرویس در زمینه ویرایش حرفه‌ای، ارائه آموزش و غیره بهره‌مند می‌شوند. همچنین این سرویس هر ماه ویژگی‌ها و به روز رسانی‌های جدیدی را به همراه دارد که باعث ارتقا نرم‌افزاری سرویس VSCO X می‌شود. طبق گفته‌های مدیر عامل شرکت VSCO، ابزار حرفه‌ای ویرایش ویدیو در ابتدا برای کاربران پرمیوم VSCO X بر روی پلتفرم iOS در دسترس خواهد بود و سپس در اختیار کاربران ویژه VSCO X پلتفرم اندروید قرار خواهد گرفت. برای استفاده از ویژگی‌های ابزار ویرایش ویدیو، کافیست کاربران VSCO X برنامه را اجرا کنند سپس بر روی بنری که ابزار ویرایش ویدیو را اعلام کرده است کلیک کنند تا وارد ابزار ویرایش ویدیو این شرکت شوند.

1th pic

برای ویرایش ویدیو‌های مورد نظر خود می‌توانید از ویدیو‌های موجود در Camera Roll خود استفاده کنید و یک ویدیو برای ویرایش انتخاب کنید. همچنین شما می‌‌توانید از کتابخانه یا همان Library خود VSCO X استفاده کنید تا ویدئو را با دیگر ابزارهای ویرایش استاندارد مانند Contrast یا Saturation ویرایش کنید. هنگامی که ویرایشهای شما کامل شد، می توانید ویدیو را به Camera Roll خود بازگردانید، جایی که می توانید از آنجا ویدیو‌ها را با سایر پلتفرم های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

VSCO CAM (نرم‌افزار پایه شرکت VSCO) یکی از بهترین، کارامدترین و معروف ترین اپلیکیشن‌ها برای افکت گذاری و ایجاد تغییرات بر روی عکس است که قبل از اینکه به اندروید بیاید در iOS طرفداران پرو پا قرصی داشت و دارد. بسیاری از اشخاص معروف و هنرمندان، عکس های خود رو با VSCO CAM ادیت میکنند.کار کردن با این برنامه بسیار ساده و دلنشین و لذت بخش میباشد. محیط این برنامه بسیار مدرن و مینیمال است که افکت های پیشفرض بسیارخاصَـش همگی از مشهورترین ها در دنیا هستند. ولی VSCO CAM فقط و فقط یک ادیتور و افکت دهنده به عکس نیست. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به: دارا بودن حالتهای پیشفرض خارق العاده-امکان تغییر تنظبمات حالتهای پیشفرض-دارا بودن ابزارهای پیشرفته ویرایش تصویر-امکان مقایسه تصویر در حالت قبل و بعد از ویرایش با استفاده ازلمس طولانی صفحه-امکان خرید حالتهای پیشفرض اضافی از سایت سازنده-امکان مدیریت و سازماندهی تصاویر-نمایش اطلاعات تصاویر گرفته شده (مکان ثبت، تاریخ و تنظیمات استفاده شده)-به اشتراک گذاری آسان تصاویر در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.

در مورد رتبه برنامه VSCO در فروشگاه AppStore باید گفت که این برنامه در جایگاه پانزدهم ابزار‌های ویرایش عکس و ویدیو قرار گرفته است. پشت این برنامه نام‌های بزرگی از جمله: Instagram, YouTube, Snapchat, Google Photo, Musical.ly, Facebook Moments, and Adobe Photoshop قرار گرفته‌اند. نسخه iOS این نرم افزار بصورت رایگان در فروشگاه AppStore موجود است. این شرکت اعلام کرده است که نسخه اندروید در "هفته های آینده" منتشر خواهد شد. طبق گفته‌های مدیر عامل شرکت VSCO: هیچ برنامه ای برای آوردن ابزارهای ویرایش ویدیو به دسکتاپ وجود ندارد. سازندگان اپلیکیشن ادعا می کنند که این تکنولوژی ویرایش ویدیو را به «سطحی از کمال رسانده که تا کنون در موبایل ممکن نبوده است». هنوز مشخص نیست که آیا امکان ویرایش ویدیو برای همیشه در انحصار اعضای VSCO X باقی می ماند، یا کاربرانی که حق اشتراک ۲۰ دلاری اپلیکیشن را نمی پردازند هم در آینده قادر به استفاده از آن خواهند بود.

ارسال نظر