نقص فنی جدید اپلیکیشن واتس اپ راه را برای مخاطبین بلاک شده باز می کند!

رسانه کلیک - Whatsapp یکی از پیام رسان های مشهور در دنیا به حساب می آید. به تازگی مشخص شده که باگ اپلیکیشن واتس اپ به مخاطبین بلاک شده اجازه ارسال پیام را می دهد.

نقص فنی جدید اپلیکیشن واتس اپ راه را برای مخاطبین بلاک شده باز می کند!

همان طور که می دانید، قابلیت بلاک کردن به عنوان یکی از ویژگی های هر اپلیکیشن پیام رسان به حساب می آید که به کمک آن، می توانید از ارسال پیام توسط افراد مزاحم جلوگیری به عمل آورید. اما باگ اپلیکیشن واتس اپ به مخاطبین بلاک شده اجازه می دهد تا همچنان به ارسال پیام ادامه دهند! چنین مشکلی با خارج کردن فرد از حالت بلاک و مجددا Block کردن وی رفع می شود. تا به این لحظه مسئولین واتس اپ این موضوع را به صورت عمومی مطرح نکرده و راه حلی نیز برای آن عنوان نکرده اند. همچنین بد نیست بدانید که باگ اپلیکیشن واتس اپ به افراد بلاک شده اجازه می دهد تا استاتوس فرد را خوانده و تصویر پروفایل وی را هم ببینند.

دلایل زیادی برای بلاک کردن مزاحمان وجود دارد، اما با توجه به ایراد پیدا شده در اپلیکیشن Whatsapp به نظر می رسد که کاربران زیادی به زودی از این موضوع شکایت به عمل آورند. باگ اپلیکیشن واتس اپ روی هر دو نسخه اندروید و آی او اس به چشم می خورد و باید منتظر ارائه بروزرسانی از سوی فیس بوک و رفع این مشکل باشیم.

ارسال نظر