ورژن جدید واتس اپ از راه رسید؛ امکان محدود کردن دسترسی کاربران در گروه

رسانه کلیک - امروز بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ عرضه شد که یکی از ویژگی های جدید آن امکان محدود کردن دسترسی کاربران است.

ورژن جدید واتس اپ از راه رسید؛ امکان محدود کردن دسترسی کاربران در گروه

بعد از مشکلاتی که برای تلگرام پیش آمد، بسیاری از افراد به اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ کوچ کردند و همین موضوع نیز مسئولان فیس بوک را به عنوان طراح و توسعه دهنده این نرم افزار بر آن داشت تا قابلیت های جدید و جذابی را به آن اضافه کرده و از این موقعیت کمال استفاده را ببرند.

امروز بروزرسانی جدیدی برای واتس اپ ارائه شده و دو قابلیت جدید و کاربردی را در این پیام رسان شاهد هستیم. یکی از این قابلیت ها به محدود کردن دسترسی کاربران حاضر در یک گروه مربوط می شود. در این نسخه، مدیران یک گروه می توانند امکان ارسال پیام برای افراد یک گروه را محدود کرده و به این ترتیب، چیزی شبیه به حالت کانال های تلگرام را در گروه ها شاهد خواهیم بود.

برای فعال کردن این حالت کافی است وارد تنظیمات گروه شده، روی Group Settings و سپس Send Messages ضربه زده و حالت Only Admins را انتخاب کنید.

ویژگی دوم مربوط به اطلاع رسانی در مورد تغییر شماره مخاطبان است. به این ترتیب زمانی که شماره مربوط به اکانت اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ خود را تغییر می دهید، با مراجعه به مسیر Settings> Accounts> Change Number، می توانید افراد مورد نظر برای اطلاع از این تغییر شماره را انتخاب کرده و آنها را در جریان چنین اقدامی قرار دهید.

این بروزرسانی هم اینک برای تمامی کاربران عرضه شده و با مراجعه به قسمت Updates اپ استور یا پلی استور، می توانید آن را نصب کرده و از قابلیت های جدید و کاربردی اضافه شده استفاده کنید.

آیا امکان محدود کردن اعضا برای ارسال پیام را می توان قابلیت رقابتی و جالبی دانست؟ نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر