زمان انتشار اندروید 13 کی است؟

گوگل اولین نسخه از اندروید 13 را به صورت آزمایشی منتشر کرد و فعلاً تنها گوشی های پیکسل قادر به دریافت آن هستند. بر طبق اعلام گوگل، زمان انتشار اندروید 13 تا قبل از ژوئن 2022 نخواهد بود.

زمان انتشار اندروید 13 کی است؟

فوریه 2022 شاهد انتشار اولین پیش‌نمایش اندروید 13 بودیم و پس از آن منتظر عرضه عمومی بزرگترین سیستم عامل گوشی در جهان ماندیم. اندروید 13 بتا تغییراتی را به همراه داشت که به نفع کاربران بود و بهبودهایی در حریم خصوصی، کنترل‌های زبان و موارد دیگر بودیم.

اما حالا با انتشار اولین نسخه اندروید 13 بتا 1، از مرحله "پیش نمایش توسعه دهندگان" خارج می شویم. برخلاف نسخه‌های «پیش‌نمایش توسعه‌دهنده» که فقط برای توسعه‌دهندگان هستند، نسخه‌های بتا اندروید 13 برای کاربرانی است که می‌خواهند نسخه بعدی اندروید را امتحان کنند. گوگل به ویژه در این مرحله به دنبال بازخورد کلی کاربران عادی در مورد نحوه تجربه نسخه جدید اندروید است.

نسخه بتای 1 شامل تمامی ارتقاها از Developer Preview 2 اندروید 13 خواهد بود از جمله این الزام که اپلیکیشنها باید برای ارسال نوتیفیکیشن اجازه بگیرند. همچنین در این نسخه، یک فوتو پیکر جدید، Bluetooth LE Audio و پشتیبانی برای ابزارهای MIDI 2.0 به جای USB مشاهده خواهید کرد.

امکانات و ویژگی های اندروید 13 بتا

دسترسی دقیق‌تر به فایل‌های رسانه‌ای
گزارش بهتر خطا
مسیریابی صوتی دقیق

زمان انتشار اندروید 13 کی است؟

در حال حاضر این نسخه در دسترس عموم قرار دارد و هر کاربری که گوشیپیکسل دارد می تواند آن را دانلود و بر روی گوشی خود اجرا کند اما نسخه نهایی مطمئناً تا قبل از ژوئن 2022 منتشر نخواهد شد و فعلاً در حال عیب یابی و گزارش باگ ها و ایرادات به طور محدود در دسترس قرار گرفته است.

ارسال نظر