دستیار هوشمند شیائومی عملکرد فوق العاده ای بر روی می میکس 2 اس دارد

رسانه کلیک - شرکت شیائومی چند هفته پیش به صورت رسمی از فبلت جدید خود رونمایی کرد. این محصول از دستیار هوشمند شیائومی بهره می برد که عملکرد فوق العاده ای دارد.

دستیار هوشمند شیائومی عملکرد فوق العاده ای بر روی می میکس 2 اس دارد

شرکت شیائومی بعد از انتشار شایعات و گزارشات فراوان چند هفته پیش از گوشی هوشمند Mi MIX 2S رونمایی کرد ( گوشی می میکس 2S شیائومی معرفی شد؛ بی حاشیه با دوربین جادویی ). این دستگاه همانند نسل های گذشته خود از طراحی تمام صفحه بهره می برد و حاشیه های نمایشگر کمی دارد.

قدرت محصول جدید شیائومی را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. این دستگاه در چند نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار می گیرد؛ البته خریداران می توانند نسخه ای از این دستگاه را با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز سفارش دهند ( شیائومی می میکس ۲ اس در اولین فروش خود تنها 5 دقیقه دوام آورد ).

این محصول اولین گوشی هوشمندی محسوب می شود که به دستیار هوشمند شیائومی مجهز شده است. همانطور که می دانید، در حال حاضر هوش مصنوعی یکی از مهم ترین موضوعات در صنعت گوشی های هوشمند محسوب می شود. در همین راستا شیائومی برخی از ویژگی های دستیار هوشمند خود را منتشر کرده است.

بر اساس تصاویری که از دستیار هوشمند شیائومی منتشر شده، عملکرد این دستیار مشابه گوگل اسیستنت است. این دستیار هوشمند می تواند موسیقی پخش کند، منوی رستوران را ترجمه کند، ارسال پیام را انجام دهد، آلارم تنظیم کند و اپلیکیشن ها را اجرا کند.

در گذشته گزارشات زیادی منتشر شده بود مبنی بر اینکه شیائومی امسال وارد بازار ایالات متحده آمریکا می شود. در صورتی که این شرکت به بازار آمریکا دسترسی پیدا کند، رقابت جالبی را میان دستیار هوشمند شیائومی و دیگر دستیارهای هوشمند شاهد خواهیم بود.

در حال حاضر دستیار هوشمند شیائومی تنها قادر به شناسایی زبان چینی است، ولی در آینده امکان پیشتیبانی از زبان های بیشتری به این دستیار اضافه می شود. ظاهرا پرچمدار آینده این شرکت، شیائومی می 7 نیز به این دستیار هوشمند مجهز می شود ( گوشی شیائومی می 7 به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر مجهز می شود ).

ارسال نظر