سرویس استریم موزیک یوتیوب هفته آینده از راه می رسد

رسانه کلیک - شرکت YouTube به تازگی اعلام کرد که سرویس استریم موزیک یوتیوب یا همان YouTube Music هفته آینده (22مارس) در دسترس کاربران قرار می گیرد.

سرویس استریم موزیک یوتیوب هفته آینده از راه می رسد

مسئولان این شرکت در اظهارات خود به این موضوع اشاره کردند که در نسخه جدید سرویس استریم موزیک یوتیوب، کاربران می توانند به جستجوی آلبوم، کاور، رمیکس یا نسخه های زنده موزیک های مختلف بپردازند. این اپلیکیشن همچنین کلیه موزیک های پخش شده توسط شما را به خاطر سپرده و بعد از مدت کوتاهی، پلی لیست هایی مطابق با سلیقه شما یا موقعیت مکانی که در آن قرار گرفته اید را برای شما آماده پخش می کند. همچنین بد نیست بدانید که ابزار جستجوی سرویس استریم موزیک یوتیوب به امکان سرچ میان متن آهنگ ها نیز مجهز است.

مانند اکثر سرویس های دیگر، نسخه رایگان این اپلیکیشن دارای تبلیغات است که برای رهایی از آنها، باید هزینه اشتراک ماهیانه پرداخت کنید. اما اگر از سرویس گوگل پلی موزیک استفاده یا به اصطلاح ماهیانه 9.99 پرداخت می کنید، می توانید به نسخه پریمیوم سرویس استریم موزیک یوتیوب دسترسی داشته باشید که امکاناتی از قبیل دانلود آفلاین موزیک ها، گوش دادن به موسیقی در بکگراند و حذف کامل تبلیغات را داراست.

چندی پیش برخی شایعات حاکی از آن بود که گوگل قصد دارد تا سرویس گوگل پلی موزیک را با یک خدمت جدید از جانب یوتیوب جایگزین کند. حالا به نظر می رسد که استارت این قضیه زده شده و تا پایان سال 2019، می توانیم انتظار رخ دادن چنین اتفاقی را داشته باشیم.

این پایان ماجرا نیست. چرا که سرویس استریم موزیک یوتیوب به یک اکانت ویژه به نام YouTube Premium مجهز است که با پرداخت ماهانه 11.99 دلار، می توانید به نسخه پریمیوم آن دسترسی داشته و از طرف دیگر، فیلم ها و سریال های قرار گرفته در این اپلیکیشن را به صورت رایگان و بدون هیچ تبلیغاتی مشاهده کنید.

به نظر می رسد که یوتیوب قصد دارد با سرویس اشاره شده، به جنگ با اسپاتیفای، اپل موزیک، پاندورا و دیزر برود، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که با رونمایی از این اپلیکیشن، کاربران چه واکنشی به آن نشان خواهند داد. بد نیست بدانید که یوتیوب در حال حاضر به گنجینه عظیمی از موزیک های روز دنیا و نسخه هایی که روی سرویس های دیگر به چشم نمی خورد، دسترسی دارد، اما از طرف دیگر اسپاتیفای با بیش از 70میلیون مشترک فعال، جای پای خود را در این عرصه محکم کرده است.

سرویس استریم موزیک یوتیوب از روز سه شنبه 22 مارس در کشورهای آمریکا، استرالیا، نیوزیلند، مکزیک و کره جنوبی در دسترس قرار گرفته و به مرور، در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد.

ارسال نظر