نتایج اولین پیش فروش سایپا در سال جدید

در طرح پیش فروش یک ساله محصولات این خودروساز، شاهین، کوییک معمولی، ساینا، کوییک اس، کوییک آر و وانت سایپا ۱۳ عرضه شده‌ بود. امروز با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، نتایج اولین پیش فروش سایپا در سال جدید منتشر شد.

نتایج اولین پیش فروش سایپا در سال جدید

به گزارش رسانه کلیک به نقل از همشهری آنلاین، سایپا اولین مرحله از برنامه‌های فروش خود را با عرضه ۶ محصول در سال ۱۴۰۱ آغاز کرد. در این طرح خودروهای عرضه شده از مرداد تا اسفند ماه ۱۴۰۱، با قیمت غیرقطعی تحویل داده می‌شود.

در اولین پیش فروش سایپا در سال جدید، ۹۰ هزار و ۷۳۷ متقاضی شرکت کردند که ۸۱ هزار و ۵۱ نفر واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده ۱۶ هزار و ۳۰۰ خودرو اعلام شده است. در این طرح شش محصول سایپا عرضه شده بود.

در این طرح ۲ هزار و ۶۵۰ دستگاه خودرو شاهین، ۲ هزار و ۹۰۰ دستگاه کوییک معمولی، ۵ هزار و ۲۵۰ دستگاه ساینا، ۲ هزار و ۲۵۰ دستگاه کوییک اس، هزار و ۸۵۰ دستگاه کوییک.آر و هزار و ۴۰۰ دستگاه وانت سایپا عرضه شد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com از نتایج مطلع شوند. برندگان باید از طریق پنل کاربری نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

همچنین اولین برنامه فروش سایپا ویژه مادران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد. بر اساس اطلاعیه شرکت سایپا، ظرفیت در نظر گرفته شده برای این برنامه، فروش ۱۴ هزار و ۹۰۰ دستگاه بود که ۵ هزار و ۱۶ نفر واجد شرایط ثبت‌نام کرده بودند. بنابراین در این طرح نیاز به قرعه‌کشی نبود و تمام مادران واجد شرایط برنده شدند.

ارسال نظر