ایران خودرو در 2 ماه آینده 60 هزار خودرو عرضه می کند

رسانه کلیک - ایران خودرو قصد دارد تا 2 ماه آینده، 60 هزار خودرو در اختیار خریداران قرار دهد. علاوه بر این موضوع، این شرکت به همراه سایپا در آینده به بخش خصوصی واگذار می شوند.

ایران خودرو در 2 ماه آینده 60 هزار خودرو عرضه می کند

به نظر می رسد ایران خودرو قصد دارد برای کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد، میزان عرضه محصولات خود را افزایش دهد. بر اساس اعلام قائم مقام مدیر عامل این شرکت در بازاریابی، فروش و امور مشتریان، تا 2 ماه دیگر شاهد عرضه 60 هزار خودرو از سوی آن خواهیم بود.

همانطور که می دانید، خودروهای زیادی در انبار این شرکت وجود دارد؛ با این حال وزارت صمت معتقد است که این خودروها احتکار نشده اند. در همین راستا مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صمت اعلام کرد:

در بازدیدی از پارکینگ های شرکت ایران خودرو، تعدادی از محصولات را به صورت تصادفی مورد بازرسی قرار دایدم و تخلفی مبنی بر احتکار خودرو توسط آن مشاهده نکردیم.

خان کرمی، قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو در بازاریابی، فروش و امور مشتریان به این موضوع اشاره کرده که کاهش تولید ناقص، تکمیل خودروهای ناقص موجود در پارکینگ و همچنین افزایش عرضه می تواند قیمت خودرو را در بازار آزاد کنترل کند. بر اساس ادعای این شرکت، میزان تحویل روزانه آن به 1500 دستگاه رسیده است.

طرح فروش محصولات ایران خودرو

تا به امروز گزارش های زیادی مبنی بر افزایش عرضه خودرو و کاهش قیمت در بازار آزاد در فضای مجازی منتشر شده؛ با این حال تا امروز هیچ یک از آن ها کارساز نبودند. با توجه به این موضوع، نمی توان به صحبت های اخیر اعتماد کرد.

خصوصی سازی ایران خودرو و سایپا

وزیر صنعت معدن و تجارت دیروز رسما اعلام کرد به دنبال واگذاری دو خودروسازی به بخش خصوصی است. به نظر می رسد این دو شرکت تا سال 99 به بخش خصوصی واگذار می شوند. در رابطه با تاثیر این موضوع روی قیمت خودرو نمی توان پیش بینی دقیقی ارائه کرد.

ارسال نظر