لیست باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی منتشر شد؛ پژو 2008 در صدر

رسانه کلیک - لیست باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی از سوی اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد.

لیست باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی منتشر شد؛ پژو 2008 در صدر

لیست باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی در اختیار رسانه ها قرار گرفت. خودروهای سبک و در بخش وانت، وانت نیو پیکاپ فوتون شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی به عنوان باکیفیت‌ترین خودرو در این بخش انتخاب شده است. در ادامه، وانت مزدا کارا 2000 تک کابین بهمن موتور، سایپا 151 و وانت آریسان ایران خودرو با دو ستاره کیفی به چشم می خورند. در انتهای این لیست وانت مزدا کارا دو کابین، نیسان دوگانه سوز و تک سوز زامیاد با یک ستاره کیفی قرار دارند.

در بخش خودروهای سبک و سواری، پژو 2008 ایران خودرو و سیتروئن C3 سایپا با دریافت 5 ستاره کیفی موفق به صدرنشینی در لیست باکیفیت‌ترین خودروهای داخلی شده اند. پس از این محصولات، شاهد حضور خودروهای کیا سراتو سایپا و هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو با 4 ستاره کیفی در این لیست هستیم. جک S5 و جک S3 کرمان موتور با سه ستاره کیفی و ام وی ام X33S با دو ستاره کیفی در رده های بعدی به چشم می خورند.

در لیست قیمتی یک خودروهای نیو مزدا 3 بهمن موتور و همچنین سوزوکی گرند ویتارا ایران خودرو موفق به کسب 4 ستاره کیفی شده اند. در لیست قیمتی سه، خودروهای بسترن B30 و چانگان CS35، چهار ستاره کیفی کسب کرده اند. در لیست قیمتی چهار نیز خودروهای تندر 90 پلاس اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پژو 207 اتوماتیک و پژو 207، چهار ستاره کیفی را به دست آورده اند.

در این لیست، خودروهای سایپا 131، سایپا 132، سایپا 111 و سایپا 131 موفق به کسب دو ستاره کیفی شدند.

در بخش کشنده ها، خودروی ولوو FH500 شرکت سایپا دیزل 4 ستاره کیفی و کشنده فوتون Auman H4 ایران خودرو 3 ستاره کیفی کسب کردند. در بخش کامیونت نیز ایسوزو NPR75K بهمن دیزل، چهار ستاره کیفی کسب کرد.

ارسال نظر