باکیفیت ترین خودروهای داخلی آذرماه 99 مشخص شدند

رسانه کلیک- بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای ساخت داخل در آذرماه 99 که از سوی اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است، مزدا 3 نیو و پژو 2008 به واسطه کسب پنج ستاره کیفی، باکیفیت ترین خودروهای داخلی در این ماه شناخته شده‌اند.

باکیفیت ترین خودروهای داخلی آذرماه 99 مشخص شدند

به گزارش رسانه کلیک به نقل از ایران جیب، بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای داخلی که به صورت ماهانه توسط اداره کل صنایع وزارت صمت منتشر می‌شود، در دسته خودروهای سبک سواری و در لیست قیمتی یک، مزدا 3 نیو شرکت بهمن موفق به کسب 5 ستاره کیفی شده و در این بخش باکیفیت ترین خودرو داخلی به شمار می‌رود. همچنین در این دسته قیمتی، کراس اوور چری تیگو 7 مونتاژ شده در شرکت مدیران خودرو نیز سه ستاره کیفی دریافت کرده است.

باکیفیت ترین خودروهای داخلی آذرماه 99 مشخص شدند از سوی دیگر در دسته قیمتی 2، کراس اوور پژو 2008 ایران خودرو-ایکاپ نیز موفق به کسب 5 ستاره کیفی گردید و به همراه مزدا 3 نیو به عنوان باکیفیت ترین خودروهای داخلی در میان تمامی ماشین های سبک در آذرماه 99 شناخته شدند.

هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان به همراه SWM G01F شرکت سیف خودرو چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص دادند و به عنوان باکیفیت ترین خودروهای داخلی از نوع SUV-کراس اوور مونتاژی معرفی شدند. در این دسته جک s3 و جک s5 کرمان موتور سه ستاره‌ گرفتند و SWM G01 سیف خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آورد. ناگفته نماند در این گروه و کلاس قیمت MVM X33S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد و بی‌کیفیت ترین کراس اوور دسته قیمتی دو لقب گرفت.

همچنین در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و لیست قیمتی یک، وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران خودرو دیزل سه ستاره کیفی کسب کرد. در دسته قیمتی 2 از گروه وانت‌ها نیز کارا 2000 تک کابین تیپ 3 و وانت کارا 2000 دو کابین تیپ 3 از سری محصولات گروه بهمن موتور به اضافه سایپا 151 (پراید وانت) از شرکت سایپا بن‌رو و نیز وانت پیکاپ ریچ زامیاد، موفق به اخذ سه ستاره کیفی شدند.

در همین گروه، وانت آریسان شرکت ایران خودرو با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفته است و وانت‌های نیسان تک سوز و دوگانه سوز شرکت زامیاد هر کدام یک ستاره دریافت کردند و بی کیفیت ترین وانت داخلی شناخته شدند.

بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروهای ساخت داخل در آذرماه 99 که از سوی اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده است، مزدا 3 نیو و پژو 2008 به واسطه کسب پنج ستاره کیفی، باکیفیت ترین خودروهای داخلی در این ماه شناخته شده‌اند.

ارسال نظر