تارا ایران خودرو تا پایان سال در بازار حضور خواهد یافت

رسانه کلیک- مدیر عامل شرکت ایران‌خودرو ضمن تاکید بر افزایش کیفیت محصولات این گروه صنعتی افزود: هم اکنون خودرو جدید تارا به مدل‌های تولیدی اضافه شده و تا پایان سال روانه بازار خواهد شد.

تارا ایران خودرو تا پایان سال در بازار حضور خواهد یافت

به گزارش رسانه کلیک به نقل از ایران جیب، آقای فرشاد مقیمی در مراسم افتتاح مرکز تماس جدید ایران‌خودرو که با حضور رییس پلیس راهور ناجا برگزار شد، با اشاره به این که نخستین محصول تماما داخلی با پنج ستاره کیفیت به سبد محصولات ایران‌خودرو تعلق دارد، بیان داشت: آن چیزی که مشتریان از یک خودروساز انتظار دارند، به انجام خواهیم رساند.

مقیمی در ادامه از کاهش تعداد معوقات از ۲۰۰ هزار دستگاه در سال گذشته به ۱۳ هزار مورد خبر داد و افزود: به جز دو مدل، تمامی تعهدات تا پایان سال به‌روز خواهند شد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن قدردانی از پلیس راهور ناجا برای اتخاذ تصمیمات به موقع و مساعدت در جهت افزایش رضایت‌مندی مشتریان، تصریح کرد: توانسته‌ایم شش محصول را ارتقا داده و در کنار آن، محصول جدید تارا را نیز به خودروهای تولیدی اضافه کردیم؛ این خودرو تا پایان سال وارد بازار خواهد شد.

تارا ایران خودرو تا پایان سال در بازار حضور خواهد یافت او از دریافت مجوز شماره‌گذاری نخستین خودرو تارا در ۲۱ بهمن امسال خبر داد و اضافه کرد:‌ پروژه ساخت این محصول در ۲۱ بهمن سال گذشته کلید خورد و دست‌یابی به نتایج مطلوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن از افتخارات ایران‌خودرو است. تعهدات تارا به مشتریان نیز در موعد مقرر انجام خواهد شد. ما کسب پنج ستاره کیفیت را برای تارا درنظر داریم که سال آینده محقق خواهد شد.

سکان‌دار بزرگترین خودروساز کشور به ضمن اشاره به طراحی و ساخت گیربکس شش‌سرعته و موتور سه‌سیلندر تاکید کرد: آمادگی داریم تا این محصولات را در اختیار سایر خودروسازان نیز قرار دهیم.

مقیمی شبکه خدمات پس از فروش و مرکز تماس ایران‌خودرو را راه ارتباط با ده میلیون دارنده محصولات ایران‌خودرو دانست و بیان داشت: زیرساخت‌های بسیار خوبی برای توسعه ارتباط با مشتریان فراهم شده که افزایش رضایت‌ ایشان را دنبال می‌کند. وی تصریح کرد:‌ با راه‌اندازی مرکز تماس جدید ایران‌خودرو و هدف‌گذاری تولید دست‌کم ۶۵۰ هزار دستگاه طی سال آینده همراه عرضه ۵۰۰ هزار دستگاه در سال جاری، آمادگی بیشتری برای پاسخگویی به مشتریان خواهیم داشت.

ارسال نظر