تست سرعت هیوندای توسان 2021

رسانه کلیک - اخیرا تست سرعت هیوندای توسان 2021 در حالی انجام شده است که بدنه این خودرو در استتار کامل بوده است. پیش از این بسیاری بر این باور بودند که طراحی توسان 201 چیزی شبیه به طراحی بدنه مدل سال قبل این خودرو باشد اما انتشار عکس‌های این خودرو با بدنه کاملا پوشیده شده، گویای واقعیت دیگری است.

تست سرعت هیوندای توسان 2021

عکس‌های لو رفته از تست سرعت هیوندای توسان 2021 نشان می‌دهد که طراحی بدنه این SUV کمی جمع و جور تر شده است اما هنوز جزییات زیادی از ظاهر و طراحی بدنه در دسترس نیست.

آن‌طور که از زیر پوشش این SUV مشخص است، طراحی چراغ‌های عقب کاملاً جدید از و پیش از این در هیچ یک از مدل‌های این SUV مشاهده نشده است. از طرفی ظاهراً یک خط جدا کننده قرمز دنگ، بین دو آیتم چراغ در چراغ‌های عقب تعبیه شده است. با این وجود به دلیل قرار داشتن کاور روی چراغ‌‌ها بخش عمده طراحی آن‌ها مخفی مانده و هنوز مشخص نیست.

طراحی جلو بدنه خودرو شبیه چیزی است که بیش از این نیز در مدل‌های قبلی این خودرو مشاهده شده است. یک جدا کننده در جلو قرار دارد و یکسری از چرا‌غ‌ها در سپر و یک سری دیگر در بالای سپر قرار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد طراحی جدید توسان 2021معقول و مناسب باشد. پیش از این نیز هیوندای توانسته بود با طراحی‌های خود برای خودروهای دیگر نظر بسیاری را به خود جلب کند. موتور توسان 2021 از نوع موتورهای تتا 3.5 لیتری است. دنده اتوماتیک 8 سرعته است که بیشتر قدرت خودرو بر روی دو چرخ جلویی است. هرچند احتمال دارد قدرت خودرو روی 4 چرخ نیز اعمال شود. هنوز مشخص نیست چه زمانی از این خودرو رو نمایی خواهد شد اما به نظر می‌رسد این خودرو برای سال 2021 آماده عرضه عمومی باشد.

ارسال نظر