تولید خودروی کروت به بالای 20 هزار خودرو در سال 2020 خواهد رسید

رسانه کلیک - هفته گذشته کمپانی شورلت اعلام کرد کروت C8 را با قیمت پایه 60 هزار دلار به صورت آنلاین پیش فروش می‌کند. این خبر برای افرادی که منتظر ورود مدل جدید این خودرو بودند، خبر بسیار خوبی بود. گفته می‌شود تولید مدل 2021 این خودرو در ماه نوامبر سال جاری میلادی آغاز می‌شود.

تولید خودروی کروت به بالای 20 هزار خودرو در سال 2020 خواهد رسید

ظاهراً تولید خودروی کروت 2020 از این هفته آغاز می‌شود و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده تولید خودروی کروت Convertible نیز از 20 ژوئن آغاز خواهد شد .

تولید کروت

در این هفته شامل تولید محصولات مدل 2020 و سفارشات مردم خواهد بود. به نظر می‌رسد کمپانی شورلت برای تامین درخواست سفارش‌دهند‌گان می‌بایست در حدود 17 هزار خودرو تا 2 نوامبر تولید کند .

به عقیده بسیاری تولید این میزان خودرو کمی غیر ممکن است. در حال حاضر شورلت در هر هفته با یک شیفت کاری می‌تواند 460 خودرو تولید کند. از طرفی کارخانه مونتاژ کوروت در کنتاکی می‌تواند تا 10هزار و 120 خودرو تولید کند. اما اگر در ماه ژوئن یک شیفت کاری 8 ساعته به شیفت کاری فعلی کارخانه اضافه شود، این کمپانی می‌تواند تا تاریخ 2 نوامبر سال جاری 17 هزار خودرو مورد نیاز را تولید کرده و به بازار عرضه کند .

به عقیده مسئولان این شرکت خودروسازی اگر بحران فعلی و محدودیت‌های اعمال شده از سوی سازمان بهداشت جهانی به پایان رسد، این کارخانه می‌تواند تا ماه نوامبر بیش از 20 هزار خودرو تولید کند. هرچند در حال حاضر همه‌گیری ویروس کرونا خارج از کنترل است و باعث شده تا برنامه ریزی‌های بسیاری از شرکت‌ها و کارخانه‌های تولید کننده خودرو با مشکل مواجه شود .

ارسال نظر