تصاویر تیبا 2 پلاس سایپا به رینگ اسپرت و مانیتور اشاره می کند

رسانه کلیک - تصاویر تیبا 2 پلاس سایپا در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودرو از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسخه استاندارد ندارد و روی آن عبارت کراس به چشم می خورد.

تصاویر تیبا 2 پلاس سایپا به رینگ اسپرت و مانیتور اشاره می کند

چند روز پیش در طرح فروش سایپا شاهد حضور دو خودروی جدید بودیم. یکی از این خودروها کوییک R و دیگری تیبا 2 پلاس بود. در گذشته تصاویر کوییک آر در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود و حال شاهد انتشار تصاویر تیبا 2 پلاس هستیم ( سایپا کوییک R چه ویژگی هایی دارد؟ ). بر اساس تصاویر منتشر شده، این خودرو تفاوت چندانی با نسخه استاندارد ندارد و تنها بهبودهایی را تجربه کرده است.

تیبا 2 پلاس سایپا

سایپا به صورت رسمی اطلاعاتی از این خودرو منتشر نکرده؛ بنابراین مشتریان بدون اطلاع از مشخصات، باید آن را سفارش دهند. بر اساس تصاویر منتشر شده، این خودرو دارای رینگ اسپرت، سنسور دنده عقب، دیفیوزر و روف ریل است. روی درب جلوی این خودروی سایپا عبارت Cross به چشم می خورد.

تیبا 2 پلاس سایپا

علاوه بر طراحی ظاهری، شاهد انتشار تصویری از کابین آن نیز هستیم. در کابین این خودروی سایپا شاهد حضور مانیتور هستیم، همچنین برای آن روکش چرمی صندلی ها در نظر گرفته شده است. از دیگر تغییرات این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد می توان به کفپوش قالبی فابریک اشاره کرد. انتظار می رود در آینده سایپا اطلاعات رسمی از آن منتشر کند.

ارسال نظر