تیگو 7 پلاس و تیگو 8 به عنوان محصولات جدید مدیران خودرو قیمت‌گذاری شدند

رسانه کلیک - بر اساس اطلاعات منتشر شده، شرکت مدیران خودرو طی هفته‌های گذشته اقدامات مرتبط با ارزش گذاری تیگو  7 پرو ( تیگو 7 پلاس ) و شاسی بلند تیگو ۸ را به مرحله نهایی رسانده و محدوده قیمت این کراس اوورها را به دست آورده است.

تیگو 7 پلاس و تیگو 8 به عنوان محصولات جدید مدیران خودرو قیمت‌گذاری شدند

به گزارش رسانه کلیک به نقل از اسب بخار، شرایط تحریم موجب شده تا محصولات جدید چری تحت نشان ام وی ام ( MVM ) پا به بازار ایران بگذارند و در ماه‌های گذشته هم خودروهایی مانند تیگو ۵، تیگو 7 ، آریزو ۵ و آریزو ۶ نیز بدون لوگو چری وارد بازار شده‌اند.

تیگو 7 پلاس و تیگو 8 به عنوان محصولات جدید مدیران خودرو قیمت‌گذاری شدند در شرایط فعلی گویا مدیران خودرو قصد دارد طی سال ۱۴۰۰ محصولاتی مانند تیگو 7 پلاس یا همان تیگو ۷ پرو ، تیگو ۸ (نسخه جدید) و ام وی ام X22 نیوفیس را روانه بازار کند. به همین منظور طی هفته‌های گذشته در راستای کشف قیمت این خودروها جلسات ارزشیابی برگزار شد و مدیران خودرو با دعوت کردن از کارشناسان و مسئولان این حوزه، به دنبال قیمت‌گذاری این کراس اوورهای جدید بوده است.

تیگو 7 پلاس و تیگو 8 به عنوان محصولات جدید مدیران خودرو قیمت‌گذاری شدند گویا منابع آگاه به خبرنگاران گفته‌اند که در صورت ثبات نرخ ارز و فرایند عرضه خودروها، مدیران خودرو قیمت تیگو ۸ را در محدوده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان در نظر خواهد گرفت. همچنین قیمت تیگو ۷ پرو که گویا در ایران با نام تیگو ۷ پلاس عرضه می‌شود، در بازه یک میلیارد و صد میلیون تومان تا یک میلیارد و دویست میلیون تومان تعیین خواهد شد.

تیگو 7 پلاس و تیگو 8 به عنوان محصولات جدید مدیران خودرو قیمت‌گذاری شدند در هفته های گذشته تصاویری مبتنی بر آغاز تست های فنی تیگو 7 پلاس در ایران منتشر شد و از سوی دیگر تیگو ۸ جدید هم در انبار مرکزی مدیران خودرو رویت شده است. طبق اظهارات منابع آگاه، مسئولان این خودروساز خصوصی تلاش دارند تا کراس اوورهای شبه لوکس و جدید خود را تا پایان سال ۱۳۹۹ به رسانه‌ها معرفی کرده و عرضه آنها را از نیمه اول سال ۱۴۰۰ کلید بزنند.

ارسال نظر