جدیدترین طرح فروش محصولات شرکت مدیران خودرو ویژه دی ماه ۹۹ آغاز شد

رسانه کلیک- جدیدترین طرح فروش محصولات مدیران خودرو در قالب اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه ویژه دی ماه 99 آغاز شد. در این طرح چهار محصول سدان یا کراس اوور کمپانی چری حضور دارند.

جدیدترین طرح فروش محصولات شرکت مدیران خودرو ویژه دی ماه ۹۹ آغاز شد

شرکت مدیران خودرو طی سال‌های گذشته نمایندگی مونتاژ و فروش محصولات شرکت چری را در ایران بر عهده داشته است؛ این خودروساز به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور توانسته مشتریان زیادی را به سوی محصولات چری بکشاند و در نتیجه امروزه شاهد حضور نسبتا فراوان تولیدات چری در ایران هستیم.

جدیدترین طرح فروش محصولات مدیران خودرو در حالی کلید خورده است که در قالب این طرح محصولاتی همچون: چری آریزو ۵ توربو، چری تیگو ۵ ، چری آریزو ۶ و چری تیگو ۷ به فروش خواهند رسید.

در طرح فروش محصولات مدیران خودرو ویژه دی 99، اتومبیل چری آریزو ۵ توربو با دو سال سرویس رایگان و ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی به قیمت ۶۲۵ میلیون تومان در معرض فروش قرار گرفته است. این سدان جمع و جور شهری از موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری به قدرت ۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر نیرو می‌گیرد.

جدیدترین طرح فروش محصولات شرکت مدیران خودرو ویژه دی ماه ۹۹ آغاز شد. دیگر مدل حاضر در این طرح فروش محصولات مدیران خودرو یک کراس اوور شهری کامپکت به نام تیگو ۵ است که دو سال سرویس رایگان و ۵ سال گارانتی را از سوی شرکت ارائه دهنده به مالک خود هدیه می‌دهد. این خودرو موفق به اخذ ۵ ستاره ایمنی از موسسه cncap چین شده و به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان در این طرح به فروش می‌رسد.

چری آریزو ۶ توربو دیگر سدان حاضر در این طرح فروش محصولات مدیران خودرو بوده و از پیشرانه مشابه با آریزو ۵ توربو بهره می‌برد. این خودرو تحت شرایط مشابه از لحاظ گارانتی قرار داشته و با قیمت ۸۷۲ میلیون تومان از سوی مدیران خودرو به مشتریان ارائه شده است.
اما گرانترین مدل حاضر در طرح فروش مدیران خودرو ویژه دی ماه ۹۹، کراس اوور چری تیگو ۷ است که تحت شرایط مشابه گارانتی و سرویس رایگان با بهای ۹۹۰ میلیون تومان در معرض ثبت‌نام متقاضیان قرار گرفته است.

در قالب این طرح فروش مشتریان می‌توانند حداقل ۲۵ درصد از قیمت خودرو را در زمان ثبت نام به صورت نقدی به حساب شرکت مدیران خودرو واریز کنند. ۱۵ درصد مبلغ خودرو نیز به صورت یک فقره چک یک ماهه بدون بهره از مشتری اخذ خواهد شد. مابقی مبلغ خودرو نیز به صورت اقساط 12 یا 24 یا 36 یا 48 یا 60ماهه و با نرخ سود ۲۱ درصد از سوی مشتری به مدیران خودرو پرداخت خواهد شد. موعد تحویل خودروهای ثبت نامی نیز حداکثر ۳۰ روز کاری اعلام شده است.

ارسال نظر