خودروسازی بنتلی برای یکی از مشتریانش قایق بادبانی لوکس طراحی کرد + عکس

رسانه کلیک - شرکت خودروسازی بنتلی به تازگی در اقدامی جالب و قابل توجه، یک قایق بادبانی لوکس به صورت سفارشی طراحی کرده که با یکی از مدل‌های خودروی این شرکت از لحاظ ظاهری هماهنگ (ست) است.

خودروسازی بنتلی برای یکی از مشتریانش قایق بادبانی لوکس طراحی کرد + عکس

تولیدکنندگان اتومبیل‌های لوکس از جمله کمپانی خودروسازی بنتلی همچنان در حال گسترش هستند و خدمات جدیدی برای ارائه محصولات سفارشی و پیشرفته به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

گاهی اوقات این موارد شامل آپارتمان‌های زیبا یا گاراژهای شیک نیز می‌شوند. این‌بار یکی از خریداران بنتلی Continental GT از شرکت تقاضای تولید یک قایق تفریحی کرده که مطابق با کوپه لوکس آن باشد. بنتلی و سازنده قایق بادبانی نیز به این درخواست احترام گذاشته و با همکاری یکدیگر، اقدام به طراحی قایق مورد نظر خریدار کردند!

این قایق بادبانی یک قایق 18متری مدل 59 CS و خودرو کانتیننتال GT مدل V8 است. این خودرو از نمای بیرونی به رنگ آبی تیره بوده و داخل آن با چرم قرمز و روکش های چوبی رنگ روشن طراحی شده است.

قایق تفریحی تقریبا همان مشخصات را دارد که رنگ نمای بیرونی آن کمی متفاوت است، اما چرم بکار برده شده در داخل فضا از کارخانه بنتلی تهیه شده است. چوبی که برای تختخواب، کابینت و سایر قسمت های کابین قایق بادبانی استفاده می‌شود، با تزیینات خودرو نیز سازگاری دارد.

خودروساز بنتلی

خودروسازی بنتلی می‌گوید: این فقط یک مورد است و در واقع احتمالا دیگر قرار نیست شاهد چنین ست‌هایی باشیم.

البته انتظار می‌رود تا زمانی که مشتری مایل باشد مبلغ هنگفتی را پرداخت کند، غول خودروسازی با رضایت کافی با برند یا شرکت دیگری همکاری خواهد کرد. تعجب نخواهیم کرد اگر بنتلی بخواهد به مشتریانش کمک کند تا موارد بیشتری را طلب کنند؛ مثلا بخواهند جت شخصی و اتومبیلشان را با هم ست کنند!

به نظر شما این خریداران دیگر چه چیزی را با ماشین خود از لحاظ ویژگی‌های ظاهری هماهنگ خواهند کرد؟

[lightgallery images="307932,307933,307935,307930"]

ارسال نظر