دی اس 4 جدید به عنوان یک هاچبک لوکس فرانسوی معرفی شد

رسانه کلیک - برند دی اس در سال ۲۰۰۹ به عنوان زیر مجموعه کمپانی سیتروئن فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک برند مستقل تحت گروه خودروسازی پژو سیتروئن به کارش ادامه داد. این خودروساز لوکس فرانسوی در حال حاضر مشغول توسعه محصولات خود بوده و در این راستا مدل دی اس 4 جدید را به عنوان یک هاچ بک جمع و جور لوکس روانه میدان ساخته است.

دی اس 4 جدید به عنوان یک هاچبک لوکس فرانسوی معرفی شد

دی اس 4 جدید قرار است علاوه بر پر کردن جای نسل قبلی خود به عنوان جایگزین مدل از خط خارج شده دی اس 5 نیز ظاهر شود. این خودرو از پلتفرم emp2 مشترک با سیتروئن c4 استفاده می‌کند.

دی اس 4 جدید به عنوان یک هاچبک لوکس فرانسوی معرفی شد دی اس 4 جدید به واسطه طراحی بسیار درخشان خود چهره کاملا جذاب و در حد انتظار از این برند لوکس فرانسوی را به نمایش می‌گذارد. چراغ‌های ال ای دی ماتریکس در جلو به همراه چراغ‌های دیلایت بزرگ در جوانب سپر با حدود ۹۸ لامپ دیودی، چهره‌ای بسیار چشم نواز و اسپرت برای این هاچبک لوکس فرانسوی پدید آورده‌اند.

دی اس 4 جدید به عنوان یک هاچبک لوکس فرانسوی معرفی شد در دی اس 4 جدید دیگر خبری از دستگیره‌های مخفی درهای عقب نیست و به جای آن از دستگیره‌های شیک آسان بازشو استفاده شده است.

همچنین ابعاد این خودرو نیز تا حدی تغییر کرده و طول و عرض آن بیشتر شده است. DS 4 جدید معادل ۴.۴ متر طول و ۱.۸۳ متر عرض دارد. ارتفاع سقف آن هم پایین آمده و به ۱.۴۷ متر رسیده است. رینگ های ۲۰ اینچی برای این هاچبک لوکس در نظر گرفته شده تا نمای جانبی فوق العاده جذاب‌تری به آن بخشیده شود.

دی اس 4 جدید به عنوان یک هاچبک لوکس فرانسوی معرفی شد دی اس 4 جدید از چندین پیشرانه با توان‌های خروجی ۱۳۰ و ۱۸۰ و ۲۲۵ اسب بخار بهره می‌برد. این پیشرانه های بنزینی با جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته کوپل شده‌اند. همچنین سامانه پلاگین هیبرید شامل موتور بنزینی ۱۸۰ اسب بخاری به علاوه یک موتور برقی با قدرت ترکیبی ۲۲۵ اسب بخار نیز قابل سفارش خواهد بود. حداکثر برد حرکتی این خودرو با انرژی برق معادل ۵۰ کیلومتر عنوان شده است.

دی اس 4 جدید به عنوان یک هاچبک لوکس فرانسوی معرفی شد مضاف بر این نسخه‌های شبه کراس اوور با نام کراس بک و یا مدل اسپرت این خودرو نیز در برای مشتریان قابل سفارش هستند. در فضای داخلی نیز بسته به نوع مدل و سفارش مشتری از روکش های چرمی مختلف با کیفیت متفاوت استفاده خواهد شد.

دی اس 4 جدید به عنوان یک هاچبک لوکس فرانسوی معرفی شد از سوی دیگر تجهیزاتی همچون سیستم صوتی ۶۹۰ وات به همراه هدآپ دیسپلی عظیم ۲۱ اینچی و سطح ۲ رانندگی خودکار نیز برای برخی تیپ‌های این مدل فراهم آورده شده است. هنوز مشخص نیست که DS 4 جدید چه زمانی روانه بازار آمریکا می‌شود اما حدود یک سال بعد، یعنی زمستان ۲۰۲۱ در اروپا حضور خواهد یافت.

ارسال نظر